Singeltråden

Tänk va skönt om man kunde ligga i sin egen väska och bli buren hit och dit... spara biljettpengar... :rolleyes:

Hehe jag har faktiskt blivit buren i en väska en gång. På riktigt.

Tutu behöver ju bara hålla typ en handduk över huvudet så blåser hon iväg med vinden :mattias

Japp, högt och ljudligt sjungandes "I beliiieve I can flyyyy". Mycket häftig känsla. :tummenupp

Poopy har ju en väska som alltid är med iaf. Vet inte om den är så praktisk iofs, men du får ju plats i den om du behöver gömma dig.

Säger han som allt har ryggsäck.

Tänk va skönt om man kunde ligga i sin egen väska och bli buren hit och dit... spara biljettpengar... :rolleyes:

Barnvagn funkar annars. ;)

Hehe jag har faktiskt blivit buren i en väska en gång. På riktigt.

Japp, högt och ljudligt sjungandes "I beliiieve I can flyyyy". Mycket häftig känsla. :tummenupp

Mig stoppa dem i i en resväska som de drog omkring på. :( Iblan blev jag inlåst i mitt skåp i skolan, eller utlåst på fönsterblecket tre våningar upp. :D

Jag söker efter kaffebryggare och pickuptrucks. :liggatråden blev lite sorglig tycker jag.
Fast var är Semper Idem med sina glada tillrop? Har han flyttat ut i garaget?
Jag skall göra det nu, när människorna i mitt hus slutat flänga. Då kan jag ställa jobbilen si och Monstret så.

Jag tycker att det är lite dåligt med nytt blod i den här tråden, det är ju en och annan som gör ett kort inhopp, men de verkar inte fastna.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT