Singeltråden

Det där kan nog stämma, före ungefär ett år sedan hade jag någon form av 39-årskris då jag var jävligt bitter.
Utåt märks det nog bara genom att jag har börjat springa och träna på gym, men internt i min hjärna har det hänt en massa saker som jag inte trodde var möjliga. Det återstår dock fortfarande en del att göra, men jag är säker på att jag kommer att utvecklas vidare. :yoparty:banana

Amen på det. Att fylla 29 var första gången som jag börjat känna mig gammal (allt är relativt, OK?) och satte helt klart igång grejer i skallen. Kalla det livskris eller vad som helst men på senaste par månaderna har jag genomfört en del ganska stora förändringar och hur jävla smärtsamt det är att ta sig ur gamla spår så känns det verkligen som att den enda vägen är upp nu. Håller på och flyttar, har börjat dejta en kungligt bra tjej och håller på att planerar in alla roliga grejer som ska hända under sommarhalvåret.

Kris är bara ett annat ord för möjlighet, krisa mera!

Jag har aldrig ålderskrisat.

Knepet är att hänga med folk som är gamla på riktigt, då känner man sig automatiskt ung själv!

Så jag får tacka Pippi m fl för att jag känner mig ung :D

Knepet är att hänga med folk som är gamla på riktigt, då känner man sig automatiskt ung själv!

Knepet är att hänga med fjortisar (ett stadie, ej en ålder) så känner man sig ung och samtidigt vis (läs intelligent). Tack JP och Jim. ;P

Hur kommer det då att du känns äldre än mig ibland :7peta :rofl

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma