Singeltråden

Höhö.. Alla vet att du är den värsta godisätaren i hela tråden! :D

Ja och det inte hade haft konsekvenser hade jag troligen varit det. Hade det varit nyttigt hade jag levt på godis. :D:crash:gnissla

Allvarligt, vem är det som inte kunde köra hoj i söndags för han precis GÅTT upp vid 11-snåret?!?! Och vem är det som alltid "försover" sig när han fappar? :4skrika

JP, ingen annan än JP!!!

Det hade väl onekligen varit enklare med buntband.
Men jag i min (orutinerade) enfald bedömde det ju att vara fördelaktigt att öppna en dialog istället.
Verkar ju kunna vara den person den utger sig för iaf, vilket ju är positivt. Men det var ett jävla tjöt om Facebook hela jäkla dagen bara! :dummer

Bah, kommer väl få bjuda ut henne på något upptåg helt enkelt och se om det biter. Är hon bara intresserad av att snacka på fejjan så kan jag gott stå över.

Frågan är bara vad?
Jag hade ju liksom tänkt slippa den biten denna gången.:näsblod

Det hade väl onekligen varit enklare med buntband.
Men jag i min (orutinerade) enfald bedömde det ju att vara fördelaktigt att öppna en dialog istället.
Verkar ju kunna vara den person den utger sig för iaf, vilket ju är positivt. Men det var ett jävla tjöt om Facebook hela jäkla dagen bara! :dummer

Bah, kommer väl få bjuda ut henne på något upptåg helt enkelt och se om det biter. Är hon bara intresserad av att snacka på fejjan så kan jag gott stå över.

Frågan är bara vad?
Jag hade ju liksom tänkt slippa den biten denna gången.:näsblod

Ge'na en örfil så'n rycker upp sig. Hjälper inte det kan du visa henne tjällarn.

Edit: eller en piqueniquetour med pickupen. Funkar inte det för att få henne fokuserad så vet jag inte.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park