Singeltråden

Kan den här dagen ta slut så jag kan ta hojen hem o sticka ut o springa. Finväder damn it. På lördag ska det bli 16 grader. :banana

Pippinoccio det är jag det. Knarrar överallt. :D

För den som inte var med så ska jag förklara... Vi stannade på ett ställe med hojarna i Lördags och jag skulle fota en stund.. så står man där och väntar på hojar och plötsligt hör jag ett gnisslande/knirkande ljud.. vänder mig om, och då blir det tyst. Bara Poopy som står där..

Vänder mig ut mot vägen igen, och knirkandet återupptas.. Den här gången när jag vänder mig så står Pippi och gungar fram och tillbaka och garvar för att hennes mc-kläder gnisslar.. :D

Såhär såg hon ut: :banana

För den som inte var med så ska jag förklara... Vi stannade på ett ställe med hojarna i Lördags och jag skulle fota en stund.. så står man där och väntar på hojar och plötsligt hör jag ett gnisslande/knirkande ljud.. vänder mig om, och då blir det tyst. Bara Poopy som står där..

Vänder mig ut mot vägen igen, och knirkandet återupptas.. Den här gången när jag vänder mig så står Pippi och gungar fram och tillbaka och garvar för att hennes mc-kläder gnisslar.. :D

Såhär såg hon ut: :banana

Höhö, det är mina mc boots som låter. Skitkul ju. :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park