Singeltråden

Potejto potato :7peta

Ja o de som slår sina barn o han som tittar på dig med kikare o... har jag glömt nåt... ja det har jag förstås för jag är senil men förutom det? :smasha

Du börjar bli gammal. ;)

Det är samma familj!

Kikare nej, stod i ett grannhus och glodde in ja. Att bo i hus stoppar inte sånt. Mina föräldrar kom på en pedofil med att stå utanför fönstret och titta på oss i källarduschen utanför huset när vi va små. Värre ja.

Nej det var ju därför det var en invit. Inviter kan man ju tacka nej till.

Jaha då tror jag vi hittat problemet. Du vill ha en invit som du ska tacka nej till... va fan ska du med den till då? :smasha

Du börjar bli gammal. ;)

Det är samma familj!

Kikare nej, stod i ett grannhus och glodde in ja. Att bo i hus stoppar inte sånt. Mina föräldrar kom på en pedofil med att stå utanför fönstret och titta på oss i källarduschen utanför huset när vi va små. Värre ja.

Börjar? Alla börjar väl vi bli gamla. Sen den dag vi föds. :fakta

btw jag föddes gammal, my bad

Förresten.. Mario,, Spelet heter ju Super Mario Brothers..

Mario Brothers borde ju betyda att dom heter Mario i efternamn kan man tycka.. Jag och brorsan är ju "bröderna Arvidsson" ... inte "bröderna Peter"... hmm..

Men i spelet så spelar man ju bl a karaktären Mario.. heter han Mario Mario? Och är dom bara Super som bröder? Eller är både Mario och Luigi "super" även var för sig?

Det bekräftar ju isåfall att även jag är "Super!" som enskild.. (något annat vore ju en kioskvältare iofs..)

meme-face-thinking-internet-1620825964.jpg

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...