Singeltråden

Ut och rasta Pirrdya på Lördag? :banana

View attachment 402071

Beror lite på. :) Om det är fint väder imorgon kväll och på fredag så kommer jag imorgon att ställa ut hojen på parkeringen och på fredag morgon ta hojen till jobbet och OM jag gör det och vädret tillåter så kanske jag kör efter arabiskalektionen. :D

Beror även på om det finns nån som vill ta en tur så man slipper fika själv. :banana

Beror lite på. :) Om det är fint väder imorgon kväll och på fredag så kommer jag imorgon att ställa ut hojen på parkeringen och på fredag morgon ta hojen till jobbet och OM jag gör det och vädret tillåter så kanske jag kör efter arabiskalektionen. :D

Vad har allt det där om Fredag med att köra på Lördag att göra? :va

Last edited:
För att jag isåfall tar hojen på fredag till jobbet.

Sen måste jag hitta nån vettig att fika med på Rosen. :D

Ja, men jag frågade om du ska köra nåt på Lördag.. och du svarar att du ska köra på Fredag.. ungefär som att du inte förstått frågan :4skrika

Men OM det blir bra väder på Lördag så kommer nog jag och BLÅ sticka ut och köra lite, och OM du kör då så kan jag ställa mig i nåt buskage och fixa lite bättre bilder på Birrdya.

Och OM du ska ut och köra så kanske kärringen och GRÖN vill hänga med, så har du nån att fika med också.

edit: att jag alltid ska behöva tänka ut allting! :6surkart

Last edited:
Ja, men jag frågade om du ska köra nåt på Lördag.. och du svarar att du ska köra på Fredag.. ungefär som att du inte förstått frågan :4skrika

Men OM det blir bra väder på Lördag så kommer nog jag och BLÅ sticka ut och köra lite, och OM du kör då så kan jag ställa mig i nåt buskage och fixa lite bättre bilder på Birrdya.

Och OM du ska ut och köra så kanske kärringen och GRÖN vill hänga med, så har du nån att fika med också.

Surmupp. :)

Om allt klickar så får grön och blå träffa Birrdya (vit)

Surmupp. :)

Om allt klickar så får grön och blå träffa Birrdya (vit)

GRÖN vill jättegärna laja med BLÅ och VIT! :hej

...men inte på lördag för då ska hennes matte köra rally-cross. Sin första tävling, utan att ha tränat ett skvatt på stora banan... nåja... det ska väl eh... gå bra... :näsblod

Jag försökte få en kollega att inse att nästa vecka såhär dags kommer det att vara ljusare. Han var helt oförstående. Det tog en hel dag att övertyga honom men nu fick jag ett sms att jag har rätt. I win!

Ja, men jag vill ha sommar NU *stampar med foten*
Du måste ta ur strypningen ur Birran också :mattias

Jag har inte bråttom nånstans. :D

Jag försökte få en kollega att inse att nästa vecka såhär dags kommer det att vara ljusare. Han var helt oförstående. Det tog en hel dag att övertyga honom men nu fick jag ett sms att jag har rätt. I win!

Säger en del om hur "bra" du är på att förklara :D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...