Singeltråden

Det värsta är att jag är bajsnödig nu….:gnissla

Haha, nu kom jag o tänka på en anekdot. Min kompis bror kom o frågade sina föräldrar om han kunde få låna en tillbringare när han var typ 4-5 år. Javisst, det fick han. Sen kom han o fyllde på den några ggr tills föräldrarna undrade vad han skulle med vattnet till. Jo, han lekte toalett med sina kompisar. Jaha, undrade föräldrarna var då...? I soffan. Jo tjena. De hade lyft på en av sittkuddarna och suttit där och... ja... och vattnet skulle ju vara till för att spola... :rodnar

Haha, nu kom jag o tänka på en anekdot. Min kompis bror kom o frågade sina föräldrar om han kunde få låna en tillbringare när han var typ 4-5 år. Javisst, det fick han. Sen kom han o fyllde på den några ggr tills föräldrarna undrade vad han skulle med vattnet till. Jo, han lekte toalett med sina kompisar. Jaha, undrade föräldrarna var då...? I soffan. Jo tjena. De hade lyft på en av sittkuddarna och suttit där och... ja... och vattnet skulle ju vara till för att spola... :rodnar

Din kompis bror....jo tjena. ;) Det va duuuuuuu. :banana

Undrar om Blöjan blir glad över att du ger BajsyT en massa ideér såhär på Söndagskvällen.. :D

Jag var som ni märkte så förbannad och förvånad igår... gillar egentligen inte att ventilera sånt här på nätet men jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Det vet jag fortfarande inte men nu har jag lugnat ner mig och måste fundera på hur jag ska hantera det hela. Det känns helt bisarrt hela grejen bara.

Du får pallra dig hit så ska jag bjuda på nått stärkande så löser vi det på nått vis!:fyllisar

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back