Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jisses du verkar ha stora mängder inneboende aggressioner. Du behöver mer PY.Nu du din!
Vill du verkligen?
Jisses du verkar ha stora mängder inneboende aggressioner. Du behöver mer PY.![]()
Nej nej. Jag bara visade att putta kärring betyder nåt helt annat än att putta på mig... dummer..![]()
Jisses du verkar ha stora mängder inneboende aggressioner. Du behöver mer PY.![]()
Nej nej. Jag bara visade att putta kärring betyder nåt helt annat än att putta på mig... dummer..![]()
Meh, snusktant
Nej, jag vet inte vad du menar eller vad det betyder egentligen. Men jag känner dig och därför antar jag att det är nåt sånt![]()
Det är ju skillnad på att putta kärring och putta tjerring![]()
Aaaa, de så sant. Jag har ju migrerat. Hur blir det då?![]()
Haha dumsnut. Putta kärring betyder att man fegar... och om man puttar på mig får man ju ha lite stake!
Haha dumsnut. Putta kärring betyder att man fegar... och om man puttar på mig får man ju ha lite stake!
Säger du säkert bara för att jag avslöjade digHaha dumsnut. Putta kärring betyder att man fegar... och om man puttar på mig får man ju ha lite stake!![]()
Förresten, fick höra ett lustigt golf-uttryck idag. "Putta kärring". Kan ju meddela att det går helt stick i stäv med om någon skulle våga putta på mig...![]()
Kolla den svartvita figuren längst till vänster i det här klippet... påminner den inte om någon?
http://www.youtube.com/watch?v=oS7rdqADSuw
Tips: kolla särskilt foten..![]()
Mer som att välta pippifåglar![]()
Jag är alltid kulig![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen