Singeltråden

Ja, men fattar inte hur du kan vara så smidig ändå.

Jag försökte (givetvis) att göra samma manöver.. Kom inte mkt längre framåt än när jag sitter i en köksstol och käkar.. :crash

Haha, muskler stoppar inte fast många säger det. Är de avslappnade kommer de inte ivägen.
Jag är stel i mina ögon, speciellt i höften men ganska rörlig i övrigt. Stretchning efter passet. Naprapaten säger innan också men jag upplever att jag blir svagare så jag gör bara dynamisk stretchning där det behövs för att mjuka upp musklerna.

Hur är det meningen att man ska göra? Jag måste missa något, för när jag testar lyckas jag och det kan inte stämma för jag är inte vig någonstans utan snarare underrörlig i dagsläget, så något lär jag göra fel.

Det där är inte att vara vig i mina ögon ;) Sen är det ju lite också så att människor som inte har mycket muskler är mjukare i kroppen. Jag kan t.ex inte lägga min hand på samma axel (höger hand på höger axel) för bicepsen tar emot :p Det är nog ovanligt att muskulösa människor är viga, de måste stretcha ganska hårt för att klara av det.

Det som är svårt är faktiskt att lägga sig på magen samtidigt som man har benen rakt ut åt sidorna.

Nejdå, det var lugnt. Fötterna hade fått luftas en bra stund efter mina 105 kgs böj :banana

Sjukt fräscht! :rock

Haha, neh man vill ju inte trycka nyllet i något som luktar brottarbralla vilket de flesta fötter gör efter ett träningspass i dojjor. Tur att man yogar barfota... :rodnar

Hur är det meningen att man ska göra? Jag måste missa något, för när jag testar lyckas jag och det kan inte stämma för jag är inte vig någonstans utan snarare underrörlig i dagsläget, så något lär jag göra fel.

Antingen så har du inte fötterna nära underlivet som jag visade på bilden nyss eller så är du rörlig just i ljumskarna.

Visste väl att både Plåtis och Tutan fuskade! :6surkart

Gjorde du ju inte! Som du gick på... :arsele

Last edited:
Hmm :surkart funkar på min dator. Är det på telefonen du menar så funkar ju bara ett fåtal smileys som :) och :( och :D

Hmm :surkart funkar på min dator. Är det på telefonen du menar så funkar ju bara ett fåtal smileys som :) och :(

Ha ha ha ha jag menar Blueridge. Han har ratat Singeltråden. Kanske räknas man som död då :död

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8