Singeltråden

Jag tycker att vi ska börja kalla PippiT för "Antennen" bara för det.. :hihi

Nu börjar det bli väldigt många smeknamn tycker jag, kan vi inte införa en begränsning på tre per person så man har en chans att komma ihåg alla?

Det fanns för övrigt inte så många clowner i Jönköping. Men de hade clownöl på Bishops...

Är du säker på att det var knät? :brynad

Ah, du tappade dojjan och den for upp o tröck till dej i fejan... jaaa... så måste du mena... :fakta

Nu börjar det bli väldigt många smeknamn tycker jag, kan vi inte införa en begränsning på tre per person så man har en chans att komma ihåg alla?
Tänkte detsamma... du o Pippit har så många smeknamn nu så jag blir förvirrad... nåja det var jag även innan men mer förvirrad... tur att jag är Tjerring (kärring) så jag känner igen mig själv iaf... :3freak

Dags för vad? Dags att åka till jobbet? Du var uppe tidigt ser det ut som, lång startsträcka på morgonen?

Jag gick upp 4:50, duschade och gick 5:08. Var på jobbet 06:00 som vanligt. Tycker dock jättesynd om mig själv eftersom jag fortfarande är sjuk. Näsan rinner, huvet, öronen och bihålorna värker. :(

Jag gick upp 4:50, duschade och gick 5:08. Var på jobbet 06:00 som vanligt. Tycker dock jättesynd om mig själv eftersom jag fortfarande är sjuk. Näsan rinner, huvet, öronen och bihålorna värker. :(

Varför är du inte hemma och vilar upp dig då? Bums i säng! :fakta

Stanna hemma om du är sjuk! Hälsan går framför allt, lär dig det! :4skrika

Därför att jag redan varit hemma en vecka redan. :(

Vad spelar det för roll :va Är man sjuk så är man. Man blir inte magiskt frisk efter en vecka bara för att.
Ner till läkaren med dig. Gnäll lite på riktigt istället :7peta

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...