Singeltråden

Problemet är att om jag ligger på rygg så låser sig höfterna och jag får så ont så jag nästan grinar. Kan vakna mitt i natten och ha problem att vända mig till sidan om jag hamnat på rygg i sömnen. Har haft problem med detta länge men totalt ignorerat det i åratal.
Som tur är har man folk i sitt liv som bryr sig om en och ser till att man tar tag i saker. :)

Aj då! Låter väldigt bra att kolla upp det, ja...

Gör jag så ofta tillfälle ges såklart. Det är inte en ny relation jag saknar utan bara närhet rätt o slätt. Det är ett jävvla meck o dra igång en ny relation med en kvinna bara för o få ha det lite mysigt. Är väldigt förtjust i kvinnligt umgänge och det handlar inte om sex i första hand just nu. Fan, jag är nog udda kanske, äähh fuck it det ger sig. Använder singeltråden för o skriva av mig ut i rymden helt enkelt.. Inte många som känner mig här på SH :)

Det lär ju finnas kvinnor i samma sits, kanske inte så enkelt att hitta bara. :) Men jag tänkte mest att det blir mindre komplicerat OM det skulle börja dyka upp känslor hos ena parten.

Nä, inte när man springer mellan jobbet, garaget, sängen o köket o konsertlokaler fyllda med skäggiga karlar som jag.
Men visst träffar jag någon förr eller senare, så är det för det flesta är min erfarenhet.
Känslor får man hantera när de uppstår, nu vill jag fan bara kramas med brallorna på sådetså.

Gör jag så ofta tillfälle ges såklart. Det är inte en ny relation jag saknar utan bara närhet rätt o slätt. Det är ett jävvla meck o dra igång en ny relation med en kvinna bara för o få ha det lite mysigt. Är väldigt förtjust i kvinnligt umgänge och det handlar inte om sex i första hand just nu. Fan, jag är nog udda kanske, äähh fuck it det ger sig. Använder singeltråden för o skriva av mig ut i rymden helt enkelt.. Inte många som känner mig här på SH :)

Det finns ju gråterskor att hyra, borde även finnas kramerskor tycker man ju.

Jag leker med nya kompisen "Lilla plattan".
Närhet när den är som bäst :D

Fan vad jobbigt det är att sakna fysisk närhet. Bara att någon tar i en.. En lång kram.. sitta nära i soffan.
Fuck. Så är singellivet, onaturligt ta mig fan. Kroppen värker lätt efter beröring.

Håller med, det är det som är det värsta med att vara singel.

Storstädat och Gud vilken skön känsla det ger. :)

Konstigt förresten att ingen pratar om det heta ämnet alla hjärtans dag härinne i år. Förra året var det ett jävla snackande minns jag. :P
Själv dissade jag allt vad killar hette men fick äta upp det fett för ett år sedan på dagen. :kär

Last edited:
Sist jag var på Gekås var 1983. Har hållit mig därifrån sedan dess.
Köpte en jacka för 9:- och använde den aldrig så i praktiken var den oändligt dyr :D
Iofs åker jag hoj igenom Ullared ett par ggr per år.

Storstädat och Gud vilken skön känsla det ger. :)

Konstigt förresten att ingen pratar om det heta ämnet alla hjärtans dag härinne i år. Förra året var det ett jävla snackande minns jag. :P
Själv dissade jag allt vad killar hette men fick äta upp det fett för ett år sedan på dagen. :kär

Var det? Minns inte jag. Men jag har visserligen aldrig firat det heller, ens i förhållanden. Eller så har jag bara förträngt det. :hihi

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025