Singeltråden

Lugn. Först måste hondan maka på sig.

Lugn? Inte min starka sida. :glömdet

Ingen textning på teater, inte alltid textade filmer, sämre tillgänglighet som t.ex tolktillgänglighet samt kvaliteten på tolkningen.

Bonus: attityden till cochlea implantat. Där blev min kompis med CI ifrågasatt varför hon valde att "bli hörande". Antingen är man döv eller inte.

Folk är dumma i hela huvudet :fakta

Bonus: attityden till cochlea implantat. Där blev min kompis med CI ifrågasatt varför hon valde att "bli hörande". Antingen är man döv eller inte.

Tycker att forskning är intressant rent generellt, och har funderat lite på det där..

Det cirkulerar ju "mirakel"-videos ibland på folk som installerar nånting i huvudet och sen börjar höra. Funkar det? Funkar det för alla? Om inte, görs det några framsteg där?

Och är det nåt som du är sugen på att göra?

Tycker att forskning är intressant rent generellt, och har funderat lite på det där..

Det cirkulerar ju "mirakel"-videos ibland på folk som installerar nånting i huvudet och sen börjar höra. Funkar det? Funkar det för alla? Om inte, görs det några framsteg där?

Och är det nåt som du är sugen på att göra?

Frågan har varit uppe här en gång, i tråden, faktiskt :p men alla kan ju inte ha bra minne som jag har ;)

Svaret är enkelt, nej jag är inte sugen. Det har funkat bra och jag lever bland hörande, jag integrerar ännu bättre än de flesta hörselskadade så jag ser ingen direkt anledning till att göra det.

Dessutom är livet skönt när det är lugnt och tyst, jag är redan stressad som det är :hihi

Frågan har varit uppe här en gång, i tråden, faktiskt :p men alla kan ju inte ha bra minne som jag har ;)

Svaret är enkelt, nej jag är inte sugen. Det har funkat bra och jag lever bland hörande, jag integrerar ännu bättre än de flesta hörselskadade så jag ser ingen direkt anledning till att göra det.

Dessutom är livet skönt när det är lugnt och tyst, jag är redan stressad som det är :hihi

Det enda som inte är bra med dig Spelhinken, är att du hela tiden tar miste på prinsessans namn.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025