Singeltråden

:skrämd

Jag har inte haft tid att städa på en halv evighet. Så idag är den enda chansen! Men å andra sidan... Whatever :hihi Tror att jag städar lite först bara för att stilla mitt samvete :)

Haha, ungefär så gör jag. "Fyfan, jag måste städa.." *plockar ihop lite sopor och går ner till soprummet med* "Mycket bättre!" *kollar på TV-serier på Netflix*

Haha, ungefär så gör jag. "Fyfan, jag måste städa.." *plockar ihop lite sopor och går ner till soprummet med* "Mycket bättre!" *kollar på TV-serier på Netflix*

Jag har gjort rent köksbordet och slängt lite. Och plockat undan på vardagsrumsbordet och flyttat på lite grejer. Än så länge. Ska dammsuga o så. Borde leta efter en byrå eller skåp att ställa mellan soffan och köksbordet, för att få in mer förvaring. Men nu ska jag göra något själviskt - skicka mail till college i USA jag vill söka till. Får lite hjälp med min pinsamt dåliga engelska först bara :hihi

Jag har gjort rent köksbordet och slängt lite. Och plockat undan på vardagsrumsbordet och flyttat på lite grejer. Än så länge. Ska dammsuga o så.

Låter som min dag.. Jag har sovit.. var uppe och kollat på längdåkningen i OS och käkade lunch.. tog en powernap. Nu ska jag gå och träna :yoparty

Dammsugit, rensat bort massa prylar, sket dock i min sekretär, tar den en annan dag. Torkat rent lite ytor också och diskat upp den lilla diskhögen. Ätit lite chips och Polly bilar, sett en film, en dokumentärfilm och promenerat med hunden i 45 minuter samt postat ett brev. Och klippt klorna på hunden, gjort rent under diskhon så det slutar lukta så förbannat.

Men bäst av allt, nu har jag äntligen fått tummen ur och mailat till colleget (eller säger man collegen?) jag vill gå på.

Tror att jag ska vara klar för idag :) Mycket uträttat trots allt. Fast nu ska jag väl laga mat :7peta

Borde den inte vara det?

Funderar på att döpa min hoj till Hodor förresten.. :yoparty

Jo, men den har stått i förvaring sen i oktober, skruvade ihop den igår, men glömde nycklarna, så idag när det blev uppehåll och plussgrader och rena vägar igen efter nattens slask så åkte jag och hämtade den. Så nu står den i garaget och väntar på fint väder. :)

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025