Singeltråden

Man skickar upp Jävla Peter i trädet, så somnar han på kängurun och sover där såpass länge att kängurun hinner svälta ihjäl innan den får chansen att ta sig därifrån.

Eller så kan man låta en clown jaga upp dig i trädet så du sparkar ner kängurun för att få plats själv. Fast eftersom du tydligen inte är så stor får det vara att litet träd.....

Man förklarar det orimliga i dess trädvarande eftersom det är långt ifrån dess normaltillstånd. Kängurun stannar upp och funderar över sin underliga tillvaro. Mitt i funderingen inser Ru att hen tappat greppet och faller handlöst mot den torra, röda jorden. Done, Boom!

Ja jag vet då inte, det va därför jag frågade er. :D

Vi är lite nyfikna på forumet? - finns ju lite hyss hyss FRA spammare på forum som
arbetar med att driva saker in i en viss riktning - det behöver inte vara källare och så:D

Så har du en historia och berätta så är det helt ok:tummenupp

Du är jätteofta i teknikforum och så:hihi

Man förklarar det orimliga i dess trädvarande eftersom det är långt ifrån dess normaltillstånd. Kängurun stannar upp och funderar över sin underliga tillvaro. Mitt i funderingen inser Ru att hen tappat greppet och faller handlöst mot den torra, röda jorden. Done, Boom!

:confused::va Nu blev jag förvånd, du brukar sällan ha fel men nu har du det:D
treekang.jpg

Edit: visserligen en träkänguru men likaväl en Känguru

Last edited:

Tricket som gäller där är att man ska glömma att man faller.

Man skickar upp Jävla Peter i trädet, så somnar han på kängurun och sover där såpass länge att kängurun hinner svälta ihjäl innan den får chansen att ta sig därifrån.

s5e6gy.jpg

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...