Singeltråden

Eller också går man inte på ratsit.se så kan man se hur många dagar gammal grannen är dessutom. Och vad han har för bil.

Jag blir så jävla trött.. Vilodag idag.. Kom hem.. Käkade, låg på soffan.. Var helt sinnessjukt trött.. KUNDE inte hålla mig vaken.. Ställde klockan 7 min fram i tiden.. Blundade och somnade direkt.. De 7 minuterna gör det omöjligt att sova nu tydligen.. :va försökt sova sen typ kl 22.. Men 7 min powernap gör tydligen så att man går från dödstrött till kan inte somna.. :huvet

Jag blir så jävla trött.. Vilodag idag.. Kom hem.. Käkade, låg på soffan.. Var helt sinnessjukt trött.. KUNDE inte hålla mig vaken.. Ställde klockan 7 min fram i tiden.. Blundade och somnade direkt.. De 7 minuterna gör det omöjligt att sova nu tydligen.. :va försökt sova sen typ kl 22.. Men 7 min powerfap gör tydligen så att man går från dödstrött till kan inte somna.. :huvet

Du får väl sätta dig på händerna eller nåt då.....

Precis, kanske tur för båda:)

Är det du på avataren och vad tränar du? ere nån form av ninja?

Ja, det är jag för några år sen :). Först tränat MSD och sen MMA. Bilden är MSD som ställde upp på dansuppvisning med gymnaster. Numera är det dock bara gymet.

2rm9o9e.jpg

Last edited:
Ja, det är jag för några år sen :). Först tränat MSD och sen MMA. Bilden är MSD som ställde upp på dansuppvisning med gymnaster. Numera är det dock bara gymet.

Jag hajar inte, varför är det ninjor i en gympasal? Och så undrar jag varför de är svarta istället för gröna och saknar skal?

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025