Singeltråden

Beror väl på storleken... :glömdet

Men det alla undrar nu är om Trutys smalben är längre än Pennywise panna är hög :va :banana

1555506_10151822747350426_1135007434_n.jpg

Men det alla undrar nu är om Trutys smalben är längre än Pennywise panna är hög :va :banana

JAG HATAR DIG!!! :4skrika

Dagens absolut största misstag: lägga sig i sängen och få för sig att "bara kolla SH innan man somnar". Jävla Peter, du är skyldig mig en jäkla massa sömn. Och nej, det räknas inte om du sover åt mig.

Alla barn bråkar så dant här.
Poopsie skall inte vara stingslig.
Hulken skall va snell.
Trudi ska sluta hara.

Kan vi inte alla bara kramas som om vi var en enda stor familj istället? :)

För nog.. :rofl

Jag lovar, en klasskamrat har gjort mig förkyld. Yr, och nu börjar jag nysa också. Helvete. Vi börjar med en stor svår kurs nästa vecka i ett ämne jag inte har läst en bokstav om innan.. Not so god damn good, is it..?

Jag lovar, en klasskamrat har gjort mig förkyld. Yr, och nu börjar jag nysa också. Helvete. Vi börjar med en stor svår kurs nästa vecka i ett ämne jag inte har läst en bokstav om innan.. Not so god damn good, is it..?

Nej.....jag förstår att du tror att du är döende, men du kommer att överleva. :hihi

Det tvivlar jag inte på, men det vore rätt bra om jag inte missar första veckan av den kursen, eftersom den är rätt tuff och avancerad, och dessutom är våra kurser väldigt snabba, så är man borta en vecka har man missat massor..

Det tvivlar jag inte på, men det vore rätt bra om jag inte missar första veckan av den kursen, eftersom den är rätt tuff och avancerad, och dessutom är våra kurser väldigt snabba, så är man borta en vecka har man missat massor..

Då gäller det att bita ihop och masa sig dit. :tummenupp

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...