Singeltråden

Måste man fylla en funktion. Kan man inte bara få vara?
Även den människa som fyller en funktion, fyller ingen funktion. Detta därför att all nödvändighet lätt kan genomskådas som just en chimär. Även om man utför magnifika ting slutar resan alltid vid samma destination.
När Charon rott dig över floden väntar ingenting.

Ingenting utom skrattande, knivjonglerande clowner. I evigheten. Amen.

Varför i H*LVETE har ingen sagt att det finns en 7:e säsong av en av historiens bästa serier, Futurama?? :4skrika :skrämd

Den är ju nedlagd, men var säker på att S6 var den sista... :smasha

Varför i H*LVETE har ingen sagt att det finns en 7:e säsong av en av historiens bästa serier, Futurama?? :4skrika :skrämd

Den är ju nedlagd, men var säker på att S6 var den sista... :smasha

Ryktet så att de skulle bli fler säsonger nu när Simpsons blev mindre polis och om han dör lär de ju verkligen bli aktuellt

Ryktet så att de skulle bli fler säsonger nu när Simpsons blev mindre polis och om han dör lär de ju verkligen bli aktuellt

Den är ju återupplivad från att ha varit nedlagd iaf en gång... började nästan grina av lycka när ryktena om comeback bekräftades den gången.. Så håller tummarna :yoparty

Näh titta på andras barn på film är ju sjukt tråkigt. Ens egna däremot är sjukt kul. :banana

Min kompis unge här i San Diego är världens mest egoistiska unge, eller så älskar han bara sig själv väldigt mycket. Så fort han grinar för mycket så ger vi honom iPhonen med videos av honom själv o han kan sitta i timmar o titta på sig själv. :)

Stäng igen brödluckan säger jag! :4skrika

Gissa om det var najs. Jag är helt euforisk, delfiner som lekte i vågorna på stranden. :kär Fatta så nära de var, vilda härliga delfiner. :banana

Min kompis unge här i San Diego är världens mest egoistiska unge, eller så älskar han bara sig själv väldigt mycket. Så fort han grinar för mycket så ger vi honom iPhonen med videos av honom själv o han kan sitta i timmar o titta på sig själv. :)

De gör det när de är små, de älskar foton o film på sig själva. Det går över, sen vill de inte helst vara med alls om de inte får godkänna resultatet... :crash

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT