Singeltråden

Ja, det får du göra, för jag kan inte se den verkar det som. Åtminstone inte på äppelplattan, som nån sa skulle vara SÅÅÅ FANTASTISK!!

Laddade upp den precis , kanske tar ett tag innan den funkar på mobila enheter.. eller så kollar du på en dator sen bara,, den får ligga kvar.
 
Nu väntar alla iaf spänt på att bajsy,, jag menar poopy,, jag menar PippiT,, ska komma in och quota minst 5 inlägg, samt säga åt mig att stänga igen brödluckan :D
 
Hon väntar nog på degen ska jäsa, men sen blir det andra bullar:D

Ja, men hon är på andra sidan jorden, så då vågar man retas.. och sen i vår så är det bara att stå redo med en kanelbulle på rosen så glömmer hon allt direkt :hihi

Ett filmtips helt appropå är förresten The Wolf of Wall Street.. finns att "låna" på internet i okej kvalitet nu..

Först tänkte jag, vad är det för överdrivet trams? Sen när jag insåg att den faktiskt är verklighetsbaserad så satt man som limmad.. helt sjukt, men riktigt bra.. :dummer
 
Ja, men hon är på andra sidan jorden, så då vågar man retas.. och sen i vår så är det bara att stå redo med en kanelbulle på rosen så glömmer hon allt direkt :hihi

Ett filmtips helt appropå är förresten The Wolf of Wall Street.. finns att "låna" på internet i okej kvalitet nu..

Först tänkte jag, vad är det för överdrivet trams? Sen när jag insåg att den faktiskt är verklighetsbaserad så satt man som limmad.. helt sjukt, men riktigt bra.. :dummer

Jag tycker det vore intressant att se vad som skulle hända om du faktiskt bjöd henne på en bulle en dag. Det känns lite som en sån där helvetet fryser till is-grej...

Den filmen vill jag se! Verkar bra ju.
 
Ja, men hon är på andra sidan jorden, så då vågar man retas.. och sen i vår så är det bara att stå redo med en kanelbulle på rosen så glömmer hon allt direkt :hihi

Ett filmtips helt appropå är förresten The Wolf of Wall Street.. finns att "låna" på internet i okej kvalitet nu..

Först tänkte jag, vad är det för överdrivet trams? Sen när jag insåg att den faktiskt är verklighetsbaserad så satt man som limmad.. helt sjukt, men riktigt bra.. :dummer

Tack för filmtipset:)

Nä nu måste jag sova
 
Nu väntar alla iaf spänt på att bajsy,, jag menar poopy,, jag menar PippiT,, ska komma in och quota minst 5 inlägg, samt säga åt mig att stänga igen brödluckan :D

Stäng igen bröluckan! :4skrika

Jag tycker det vore intressant att se vad som skulle hända om du faktiskt bjöd henne på en bulle en dag. Det känns lite som en sån där helvetet fryser till is-grej...

Den filmen vill jag se! Verkar bra ju.

Jag skulle stoppa upp den där solen inte skiner...på honom! :D

Ni borde se Star Wars.

Tänkte köpa en Star Wars matlåda till dig idag men jag stod emot. :P
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top