Singeltråden

Har inte gjort nåt vettigt alls idag förutom att springa en sväng med den fyrbente i snön. Men jag klädde mig i fel löparbyxor och håller fortfarande på att försöka tina upp ändalykten som trots sin rätt solida isolering blev genomkyld... får ta en varm dusch till tror jag... :rodnar

Åh då blir hon glad! Hon är ju som kvinnfolk är mest, förtjusta i skor :D

Känner igen de där min subba har fyra par! Ett par löpskor, ett par höst sneakers, ett par högklockat och sen ett par stilettklackar, dem va dyra men oj oj va porriga hon är i dem!

Har inte gjort nåt vettigt alls idag förutom att springa en sväng med den fyrbente i snön. Men jag klädde mig i fel löparbyxor och håller fortfarande på att försöka tina upp ändalykten som trots sin rätt solida isolering blev genomkyld... får ta en varm dusch till tror jag... :rodnar

Jag var i garaget men fick inget gjort, förrutom att jag målade lite. Är skitseg idag så jag åkte hem istället:(

Jag var i garaget men fick inget gjort, förrutom att jag målade lite. Är skitseg idag så jag åkte hem istället:(

Jag känner mig lat i dag vad gäller måsten, stora tjejen får ta hunden o även laga maten, jag sitter o roar mig vid datorn... Just det ja, måste sätta tillbaka kapellet på Sürran, startade henne här om kvällen bara för o höra hur hon spinner... :rolleyes:

Hemnycklarna på jobbet och jobbnycklarna hemma ingen fungerande bil... Går bra nu!

Så om nån i stockholm har en soffa eller källare så är jag fri att skamlöst uttnytjas haha.:tungan

Hemnycklarna på jobbet och jobbnycklarna hemma ingen fungerande bil... Går bra nu!

Så om nån i stockholm har en soffa eller källare så är jag fri att skamlöst uttnytjas haha.:tungan

Som om nycklarnas vara eller icke vara gör någon skillnad när det gäller det :tungan

Nyheter
Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Back