Singeltråden

Tror #8 skulle kunna varit Struty om hon nu hade tagit sig dit... :glömdet

Några av de konstigaste klagomålen på resor, insamlade av researrangörer och hotell:

1. "Det tog oss nio timmar att flyga från Jamaica till England. För amerikanerna tog det bara tre timmar att komma hem. Det är orättvist."

2. "Vi har tvungna att stå i kö utomhus för att komma med båten, och där fanns ingen luftkonditionering."

3. "Min fästman och jag bokade ett rum med två sängar, och fick istället ett rum med dubbelsäng. Nu är jag gravid, och jag tycker att ni bär ansvaret för detta. Hade vi fått det rum vi hade bokat hade det aldrig hänt."

4. "Ingen berättade att det fanns fiskar i vattnet. Våra barn blev rädda."

5. "Vägarna var så skumpiga så vi kunde inte läsa guideboken på väg till hotellet. Det gjorde att vi inte kände till saker som hade gjort vår resa roligare."

6. "Det var så många spanjorer där. Receptionisten pratade spanska och maten var spansk. Ingen hade sagt att det skulle vara så många utlänningar där."

7. "Jag är säker på att jag har bott i det här hotellrummet i ett tidigare liv. Jag kan inte bo här igen."

8. "Varför är det inga kängurur i centrala Sydney. Jag är besviken."

9. "De borde inte tillåta att man solar topless på stranden. Det var väldigt distraherande för min man som bara ville ta det lugnt."

10. ”Vi köpte Ray Ban-solglasögon för fem euro av en gatuförsäljare, men de visade sig vara oäkta."
 
Tror #8 skulle kunna varit Struty om hon nu hade tagit sig dit... :glömdet

Några av de konstigaste klagomålen på resor, insamlade av researrangörer och hotell:

1. "Det tog oss nio timmar att flyga från Jamaica till England. För amerikanerna tog det bara tre timmar att komma hem. Det är orättvist."

2. "Vi har tvungna att stå i kö utomhus för att komma med båten, och där fanns ingen luftkonditionering."

3. "Min fästman och jag bokade ett rum med två sängar, och fick istället ett rum med dubbelsäng. Nu är jag gravid, och jag tycker att ni bär ansvaret för detta. Hade vi fått det rum vi hade bokat hade det aldrig hänt."

4. "Ingen berättade att det fanns fiskar i vattnet. Våra barn blev rädda."

5. "Vägarna var så skumpiga så vi kunde inte läsa guideboken på väg till hotellet. Det gjorde att vi inte kände till saker som hade gjort vår resa roligare."

6. "Det var så många spanjorer där. Receptionisten pratade spanska och maten var spansk. Ingen hade sagt att det skulle vara så många utlänningar där."

7. "Jag är säker på att jag har bott i det här hotellrummet i ett tidigare liv. Jag kan inte bo här igen."

8. "Varför är det inga kängurur i centrala Sydney. Jag är besviken."

9. "De borde inte tillåta att man solar topless på stranden. Det var väldigt distraherande för min man som bara ville ta det lugnt."

10. ”Vi köpte Ray Ban-solglasögon för fem euro av en gatuförsäljare, men de visade sig vara oäkta."

Nu tycker jag att Kärringen är lite elak...
 
Tror #8 skulle kunna varit Struty om hon nu hade tagit sig dit... :glömdet

Några av de konstigaste klagomålen på resor, insamlade av researrangörer och hotell:

1. "Det tog oss nio timmar att flyga från Jamaica till England. För amerikanerna tog det bara tre timmar att komma hem. Det är orättvist."

2. "Vi har tvungna att stå i kö utomhus för att komma med båten, och där fanns ingen luftkonditionering."

3. "Min fästman och jag bokade ett rum med två sängar, och fick istället ett rum med dubbelsäng. Nu är jag gravid, och jag tycker att ni bär ansvaret för detta. Hade vi fått det rum vi hade bokat hade det aldrig hänt."

4. "Ingen berättade att det fanns fiskar i vattnet. Våra barn blev rädda."

5. "Vägarna var så skumpiga så vi kunde inte läsa guideboken på väg till hotellet. Det gjorde att vi inte kände till saker som hade gjort vår resa roligare."

6. "Det var så många spanjorer där. Receptionisten pratade spanska och maten var spansk. Ingen hade sagt att det skulle vara så många utlänningar där."

7. "Jag är säker på att jag har bott i det här hotellrummet i ett tidigare liv. Jag kan inte bo här igen."

8. "Varför är det inga kängurur i centrala Sydney. Jag är besviken."

9. "De borde inte tillåta att man solar topless på stranden. Det var väldigt distraherande för min man som bara ville ta det lugnt."

10. ”Vi köpte Ray Ban-solglasögon för fem euro av en gatuförsäljare, men de visade sig vara oäkta."

:rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top