Lou siffer
officiellt lammkött
Tyra jag e synsk! Jävligt långsam men synsk!Nae du rör mig fan inte.![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tyra jag e synsk! Jävligt långsam men synsk!Nae du rör mig fan inte.![]()
![]()
Nej det kan jag inte![]()
Fan va kinkeymenade att när jag e trött så blir de lätt att jag bablar på om de som oftast går hem och de blir liiiite vinklat, jag menar de händer ju att saker går bra men de vill folk inte höra om ju!
Säker? Bara pma när du ändrat dig!![]()


Kan du engelskt teckenspråk för det är väl annorlunda mot det svenska?

Note to self:
Se till att shakern är ordentligt stängd innan du skakar.
![]()


Note to self:
Se till att shakern är ordentligt stängd innan du skakar.
![]()

Kanske en sån här avatar:
![]()
Been there done that! Hittar fortfarande chokladfläckar på min vita tapet ibland efter en skak-incident för ett par år sen...![]()

Och att du inte skakar kolsyredryck POFF!![]()

Haha, jag hade turen att jag skakade lite försiktigt, det gör jag alltid i början för att pulvret och vattnet ska blandas innan jag skakar utav helvete.
Du har inte funderat på att ha en ny skak-incident med vaniljprotein?![]()

För övrigt så är mitt gym stängt idag.. man blir förbannad!!![]()

För övrigt så är mitt gym stängt idag.. man blir förbannad!!![]()

Det där är ju en lipsill!
PippiT kan ha den som avatar![]()

Det misstaget görs regelbundet.![]()
Mjo,, men jag har lite olika modeller på shakers, och av någon anledning så är gängorna marginellt annorlunda.. så det går att skruva på "fel" lock.. men det blir inte tätt,, så först stänker det lite åt alla håll... sen när man skakar H3lVEtTeTT! så flyger locket av
En annan grej som var lite rolig var att jag tog med en shaker med ett lock som man bara trycker på, inte skruvar.. in i bastun en gång,, då sprängdes locket av för att värmen skapade tryck i shakern.. alla blev rätt förvånade![]()
För övrigt så är mitt gym stängt idag.. man blir förbannad!!![]()

Mitt gym är alltid öppet och näst intill folktomt. Dessutom är det helt gratis att träna i skogen.![]()
Jag åkte ner till Rosenhill och åt pannkakor istället.. problem solved med andra ord![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |