Singeltråden

Samt att Blöjan gärna handlar i affekt. Ovidkommande i denna replikväxling men det satte färgen på dagen iaf. :3freak

Ja, nåt annat som skulle sätta färg på dagen vore om du och pippi gifter er.
För då får PippiT byta efternamn till Räsern, och sh-alias till PippiR.

Det blir kul för att det blir knepigt att säga PippiR i plural. PippiRr? PippiRs? Pappor?

:D

För den historieintresserade så kan jag upplysa om att spelet Doom fyller 20 år idag!
Det förklarar också vad det var alla världsledare åkte till Sydafrika för att hedra idag! :yoparty

För den historieintresserade så kan jag upplysa om att spelet Doom fyller 20 år idag!
Det förklarar också vad det var alla världsledare åkte till Sydafrika för att hedra idag! :yoparty

Hahaha Doom, till och med jag minns. Var på fritids och spelade Doom, Quake och sånt. Helt passé idag :crash

En period spelade jag till och med CS men sket i det snabbt eftersom jag hade annat i mitt liv. Men jag var tydligen grym på CS. Skrek till och med "SLUTA CAMPA DIN JÄVLA FEGIS!!!". :rolleyes:

Nu ska jag gå och sova. Link är cp ikväll :3freak

Jag är sjukt överansträngd i skallen. Skriver mitt presentationsmanus på engelska. Not my cup of tea. :3freak

Känner mig som världens sämsta, inte nog med det är jag extremt osäker när jag skriver engelska.

Nyheter
H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich