PippiT
Professionell mobbare
Jag bakar mina egna bullar nu, jag e fan trött på att vänta på utlovade bullar hela jävla tiden. :mad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag bakar mina egna bullar nu, jag e fan trött på att vänta på utlovade bullar hela jävla tiden.![]()
När ska du lära dig att göra enordentligt?
![]()
Jag bakar mina egna bullar nu, jag e fan trött på att vänta på utlovade bullar hela jävla tiden. :mad
Hmmm... säger han som hade en kamera men missade allt tjejpussande på SH-festen...Glöm inte kameran![]()
![]()
Man ska inte blanda in ägget i köttet, det ska vara på utsidan...Och om den var panerad gissar jag att ägg var inblandade.![]()
Storm är bara ett annat ord för när atmosfären släpper väder. Varför kan den inte göra det lite mer privat som på typ sydpolen eller nåt så vi slipper eländet!Blås inte för min skull. Jag klarar mig utan storm.![]()
Storm är bara ett annat ord för när atmosfären släpper väder. Varför kan den inte göra det lite mer privat som på typ sydpolen eller nåt så vi slipper eländet!![]()
Vad har polackerna gjort för att förtjäna storm?![]()
Vad nu? Du försöker alltså konkurrera med mig som bull-bjudare??![]()
Sticka från f..tan , jag trodde det var en instruktionsfilm hur man lämnar sin kvinna och blir singel![]()
Mmmm... det verkar vara nåt med de sydliga delarna av vissa länder, de drar till sig otyg...![]()
En ny stackars människa som har förvillat sig in i tråden?![]()
Ny? Medlem sedan 2008 ju.
Jo, men hon är väl ny i tråden?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |