Singeltråden

Vad är det för slags referens!? Swishan klarade det, så då kan alla? :mad::tungan

Jag funderar på att göra en egen hörna till dig. Som ett utklipp från en nattklubb typ :tungan :yoparty

Meeeeeen!!! Sabotör :7peta
De e lite så jag jobbar här du väl märkt, lika uppskattad som rödvinsfläcken på tröjan. :tungan
Ja nu när du säger det så blir det ju uppenbart att Anna bara vill fylla på i källaren :skrämd
Tur att du såg igenom det! :skrämd :skrämd

Ja likt en modern pompeliposa försöker hon lura oss små vilsna och naiva till fångenskap! Men se de går inte de e bara följa oljefläckarna hem igen!

Får ge henne att hon jobbat lite mer på utseendet än sin föregångare dock!

:ätapiller Nu gungar det i Skåneland, det vill jag lova.
D kan man börja en mening på, öhm.

Motorcykel som läcker sånärn olja, det borde te va rätt vansklit, tänk om det hamnar på bakslangen.. Fast är målet att sladda så mycket det går kanske det hjälper..

Men güd, nu är det nog sovadagssnart.

Jag lade mig ner och kom på att det var jag som gungade. Ni är säkra, Skånebor!

Hann i alla fall säga hej till en del av er här i singeltråden som jag inte träffat förut. Mest trött idag då jag höll mig till öl så bakfyllan blev ytterst lindrig. :hihi

Mycket lyckad fest. Känns att man fick pratat mycket i halsen idag.

Hann i alla fall säga hej till en del av er här i singeltråden som jag inte träffat förut. Mest trött idag då jag höll mig till öl så bakfyllan blev ytterst lindrig. :hihi

Mycket lyckad fest. Känns att man fick pratat mycket i halsen idag.

Kul att du dök upp! Spelar ingen roll om det gäller solkräm på sommarn, resorb eller sällskap till bussen mitt i natten. Man känner sig alltid trygg när du är med Maud :)

Hon är slug hon. Har ni tänkt på namnet på orten hon bor i. AS a RUM :skrämd

Jag hade faktiskt inte tänkt på det.. Men nu kan jag inte tänka på annat!! :gnissla

Och ju mer jag tänker på det så ser jag hur tydlig kopplingen AS a RUM -> REDRUM -> MURDER är!
I was blind, but now I see! Det är så uppenbart! :skrämd :skrämd :skrämd

Hmmm... slog bakfyllan till på måndagen, eller har A_NN_A genom magi lyckats få ner folk i källaren så att de inte kan hänga här utan tillstånd? :näsblod

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT