Singeltråden

En dag utan nytta har gått. Eller jo, jag har räddat prinsessa och klarat av ett uppdrag i Zelda. Asviktigt. Vet dock inte hur det går med min laptop vilket gör mig deprimerad.

Men livet utan TV och laptop funkar, jag har ju Supernintendo :tungan

En dag utan nytta har gått. Eller jo, jag har räddat prinsessa och klarat av ett uppdrag i Zelda. Asviktigt. Vet dock inte hur det går med min laptop vilket gör mig deprimerad.

Men livet utan TV och laptop funkar, jag har ju Supernintendo :tungan

Jag hade också datorhaveri vid inlämning av exjobb. Jetekul.
Jag har f.ö visslat Zeldamusiken från första spelet iflera dagar. För dig som bommar den: Den är som kittlande smekningar,eller smekande kittlingar ungefär. Samtidigt som man dricker gammaldags hallonsaft (sockerlag med rosa färg). Mysig kan man säga.

Morron morron hela högen. Fan vad jag är trött idag...jaaa har ju varit det hela denna vecka hittills så lagom till helgen kommer jag väl däcka. :) Vill inget hellre än bara sova men just nu går allt i ett.
Haha, nu hör jag någon som lyssnar på soundtracket till The Walking dead...nu känns allt mycket bättre helt plötsligt. :D

Morron morron hela högen. Fan vad jag är trött idag...jaaa har ju varit det hela denna vecka hittills så lagom till helgen kommer jag väl däcka. :) Vill inget hellre än bara sova men just nu går allt i ett.
Haha, nu hör jag någon som lyssnar på soundtracket till The Walking dead...nu känns allt mycket bättre helt plötsligt. :D

Haha låter som ett bra soundtrack att spela tidigt på morgonen! :D

Det är ingen mening att kämpa emot. Ge efter och njut. Du vet att du gillar det :brynad

Trådhelvete! Det är ju ett beroende... Klickar alltid på singeltråden även om jag inte vill :gråta

Är det ingen som känner till något så viktigt som backup här? :O
Det mesta kring exjobb finns på Dropbox. Men jag har ingen dator att sitta med och i skolan har de tagit bort datorerna i projektrummen vilket gör att jag måste in i en datasal och det är inte så enkelt när de flesta är upptagna jämt. Sitta i skolan på kvällen är inget jag är sugen på. (död åt den som bestämt att datorerna i projektrummen skulle bort).

Inget i min laptop har försvunnit heller, den bara inte ville starta. Jag börjar känna att laptopen är djävulens påfund. En stationär krånglar ju inte på det viset men jag har dåligt med plats för en stationär i min lilla etta om nu jag inte köper allt som behövs för att hålla allt trådlöst. Laptopen är en nödvändighet för att kunna jobba hemifrån också.

Nåja. Skit i varje fall.

Och jag hatar tapatalk fortfarande. Den är så jävla kass.

Mvh gnällkärringen

Inget i min laptop har försvunnit heller, den bara inte ville starta. Jag börjar känna att laptopen är djävulens påfund. En stationär krånglar ju inte på det viset men jag har dåligt med plats för en stationär i min lilla etta om nu jag inte köper allt som behövs för att hålla allt trådlöst. Laptopen är en nödvändighet för att kunna jobba hemifrån också.

Vad har du för laptop och hur gammal är den?

Vad har du för laptop och hur gammal är den?

Asus, den är bara ett par månader gammal. Verkar vara systemfel eller nåt. Vet inte om det är fabriksfel eller om det är OS-fel. Har installerat win7 professional. Vägrar win8 med andra ord. Lammet som är en datanörd håller på att titta på den, vet inte hur det går, har frågat honom men han är förtegen :va

Asus, den är bara ett par månader gammal. Verkar vara systemfel eller nåt. Vet inte om det är fabriksfel eller om det är OS-fel. Har installerat win7 professional. Vägrar win8 med andra ord. Lammet som är en datanörd håller på att titta på den, vet inte hur det går, har frågat honom men han är förtegen :va

Har du ingen garanti på den?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...