Singeltråden

Nu är du nog lite kinkig ( eller halvkinkig). 9 grader varmt klockan 9 på morgonen och soligt den 16 November,tycker i alla fall jag är fint väder:)

Det tycker jag också, så det blev en liten nett tur på 17 mil idag som avslutades med en heltvätt av hojen.
Nu är den ren o fin inför nästa tur.
Om detta fina väder står sig ett tag till hinner jag nog passera 1700 i år. :)

Det tycker jag också, så det blev en liten nett tur på 17 mil idag som avslutades med en heltvätt av hojen.
Nu är den ren o fin inför nästa tur.
Om detta fina väder står sig ett tag till hinner jag nog passera 1700 i år. :)

Okej okej......
Är det likadant väder imorgon så ska jag ta mig en sväng.

Men vafan.. "sevärda filmer".. det beror ju på vem du frågar vad som är sevärt :crash

Men här är lite tips:

World War Z , bra zombierulle. enda nackdelen att den inte innehöll någon clown.

Zero dark thirty , "baserad på verkligheten" om när dom jagade usama bin laden, påminner om Hurt Locker-filmen

Red 1 & 2 , jag brukar avsky actionkomedier, men tyckte av nån anledning dessa var kul. Självklart rätt löjliga, men kul.

Oblivion, typ sci-fi..

Och sist men inte minst, Despicable Me 2. Enda kommentaren till den är:
despicable_me_2_minions-picture1.jpg

Wow. Du kan verkligen svara seriöst för en gångs skull, då kikar jag på dina alternativ. :fyllisar

Despicable me 2 vill jag se, hade redan börjat men avbröt för den vedervärdiga textningen som numera är populärt om man nu laddar hem filmer. Folk saknar språkvett :huvet

Blir en ensam helg för min del så vill gärna hålla mig själv lite ompysslad så att säga...

Jag fick bara ihop 450mil. :gråta:)

Meh va!?!? Jag fick ihop 250 på lilla G och är uppe i ca 70 på Sürran, för o inte tala om alla jefla mil jag gjorde på skolan i våras, o jag har barn o hund o villa, nackspärr o... o... o... va fasen gör du med din fritid karl?!?! :va

Meh va!?!? Jag fick ihop 250 på lilla G och är uppe i ca 70 på Sürran, för o inte tala om alla jefla mil jag gjorde på skolan i våras, o jag har barn o hund o villa, nackspärr o... o... o... va fasen gör du med din fritid karl?!?! :va

Jag sitter väl hemma och är bitter antar jag. :D

Det handlar inte om hur många mil man kört. Det handlar om hur mycket glädje man får ut av milen man kört.

Öh, ja o glädje får man av att sitt o vara bitter? Så kan det va... :glömdet

Jag var inte så allvarlig, jag har aldrig varit så obitter i hela mitt liv som jag har varit den här säsongen. :banana

Och som A_NN_A säger så gäller det att få ut så mycket glädje man kan av de mil man kör, jag har därför avstått från att köra när det har varit allt för trist väder t.ex.

Jag har kört en del roliga mil, t.ex. ihop med A_NN_A och hojen i hennes avatar, men av någon anledning så såg jag mest hennes hoj bakifrån. :) Tur att hon inte hade Duccen, då hade hon försvunnit som en liten prick vid horisonten.

Jag var inte så allvarlig, jag har aldrig varit så obitter i hela mitt liv som jag har varit den här säsongen. :banana

Och som A_NN_A säger så gäller det att få ut så mycket glädje man kan av de mil man kör, jag har därför avstått från att köra när det har varit allt för trist väder t.ex.

Jag har kört en del roliga mil, t.ex. ihop med A_NN_A och hojen i hennes avatar, men av någon anledning så såg jag mest hennes hoj bakifrån. :) Tur att kan inte hade Duccen, då hade hon försvunnit som en liten prick vid horisonten.

Jag är inte heller någon miljagare, hade fått ihop fler mil trots övrigt om jag varit det... Bara retas... :krama

0mil såhär långt. Troligen samma nästa säsong, siktar på det :tummenupp

Anna talar som en sann Ducatiälskare, hon har hajjat!

Edit: Pluttan: jag rekommenderar en dokumentärserie om du är ensam och vill slå ihjäl timmarna. Life of Plants är en fantastisk Attenboroughserie.

Last edited:
Back