Singeltråden

Jag önskar mig en Francis i griskostym i födelsedagspresent när jag fyller kärring i januari. Den som lyckas fixa en sån till mig kommer jag att vara evigt in debt till.

Går det bra med en påse kanelbullar om vi inte får tag i en kostym?

edit: fylla kärring i januari?? kan du bli mer kärring än du redan är? :rofl

Last edited:
Nån för mig helt okänd tjej hälsade på mig på gymet idag, jag fattade inte att det var mig hon pratade med så vände mig och kollade, men det fanns ingen där. Blev så konfunderad så jag fortsatte bara träna istället och nu kommer jag inte ens ihåg hur hon ser ut. Så det lär bli EXAKT likadant nästa gång :D

Fan, det har inte hänt mig på gymmet ännu, jag får väl träna lite mer antar jag? Det finns ju lite mer konkurrens på gymmet än på andra platser när det gäller att väcka uppmärksamhet hos kvinnor. :D

Idag tränade jag på kvällen istället för på morgonen, men det var ingen okänd tjej/kvinna som hälsade iallafall. :huvet

Fan, det har inte hänt mig på gymmet ännu, jag får väl träna lite mer antar jag? Det finns ju lite mer konkurrens på gymmet än på andra platser när det gäller att väcka uppmärksamhet hos kvinnor. :D

Idag tränade jag på kvällen istället för på morgonen, men det var ingen okänd tjej/kvinna som hälsade iallafall. :huvet

Va en liten snärta som ytterst medvetet placera sig så jag omöjligt skulle missa och gjorde utmanande yoga övningar när vi ensamma på gymmet.
Självklart va de när man hade tjej... Så va mest distraherande :(

Nu e de bara gamla pantertanter som spanar på en, frågan e va dem skulle betala? :brynad

Last edited:
Och sen säger du "tyst nu så ska mamma få dig att tillverka grädde?" .. eller vad det nu var du sa :D

Kom ska mamma få dig att kissa grädde säger man faktiskt. :D

Går det bra med en påse kanelbullar om vi inte får tag i en kostym?

edit: fylla kärring i januari?? kan du bli mer kärring än du redan är? :rofl

:6surkart

Som jag skrev på fejan, det är tydligen mobba Pippi-dagen idag. :grina :(

Back