Singeltråden

väldigt hårig med andra ord?

images

?

Keffe återfunnen sönderbruten och fastkedjad i kylan alldeles ensam. Är nu hos verkstad så förhoppningsvis i värmen Peter så du vet.

Jag är inte gjord för att komma hem fyra och sen gå upp vid nio... Kommer behöva sova flera dagar i sträck efter den här veckan. :död

Idag är det kladdkakans dag vilket jag påpekade för en kvinnlig kollega igår, hon fattade vinken och hade bakat kladdkaka som hon bjöd på idag. :banana

Denna är tom bättre än mitt hemliga kladdkakerecept. Kollegornas kommentarer va "den knullar i munnen" "bästa någonsin" "awsome" "bättre än haschbrownie"
Jag e nöjd. :D

Lol jag var sugen på kladdkaka inatt. Var nära på att börja baka när jag kom hem. Men engagemanget försvann i bussen på väg hem från festen när en tjej såg ut att må illa.

Jag kanske bakar lite. Men i helgen i sådana fall. Bara kanske. Är inte sugen nu :P

Min kropp kanske visste att det var DEN dagen igår med andra ord :tungan

Lol jag var sugen på kladdkaka inatt. Var nära på att börja baka när jag kom hem. Men engagemanget försvann i bussen på väg hem från festen när en tjej såg ut att må illa.

Jag kanske bakar lite. Men i helgen i sådana fall. Bara kanske. Är inte sugen nu :P

Min kropp kanske visste att det var DEN dagen igår med andra ord :tungan

D-day? :hihi

Det där är ju ingen kanelbulle?
Hon får tjutläpp och glansiga ögon varje gång hon ser en kanelbulle. Påminn henne inte.

Nyheter
BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT