Singeltråden

Nu har jag tagit PWO för första gången evva o så börjar det spöregna ute när jag ska ut o springa om 30 minuter. Låt det sluta så jag slipper bli så förbannat blöt. Jag misstänker att jag kommer klättra på väggarna snart. Alla vet ju hur starkt jag reagerar på insomningstabletter. :banana

Vad var det för PWO? :)

Var det första generationen då?

Visst, det är ju personligt hur de funkar, men jag att tycker att första Jack3d är den bästa PWO:n som gjorts.
Saknar den.

Efterföljarna är inte i närheten.
Ja det var den första. En polare som äger ett gym kunde ta bra betalt för de sista burkarna när de försvann. :)

Man kan ju undra vad det innehåller om det inte får säljas längre. :va

DMAA, men den är förbjuden av "hälsoskäl", inte av dopingskäl.

Dock så ska du vara medveten om att dmaa är dopingklassat vid tävling (dock inte vanlig träning), samt att den ska kunna ge falskt positivt resultat för amfetamin vid ett urinprov.

Så har man vissa typer av yrken så är det nog bra att hålla sig borta från den ändå... Jag håller mig borta från allt som är i gråzonen för att inte få trubbel med min säkerhetsklassning (jobbet) t ex..

DMAA, men den är förbjuden av "hälsoskäl", inte av dopingskäl.

Dock så ska du vara medveten om att dmaa är dopingklassat vid tävling (dock inte vanlig träning), samt att den ska kunna ge falskt positivt resultat för amfetamin vid ett urinprov.

Så har man vissa typer av yrken så är det nog bra att hålla sig borta från den ändå... Jag håller mig borta från allt som är i gråzonen för att inte få trubbel med min säkerhetsklassning (jobbet) t ex..

Falskt amfetamin.. haha..

Har snart satt i mig två koppar kaffe, en dubbelnougat och en halvliter gräddglass.
Upploppet på helgen helt enkelt :hihi

Back