Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har en druva uppkallad efter mig. Frankrike för att göra det enklare för er.
Gissa på!
Karl-Johan?
Karl Johans gate heter den precis som jag.![]()
Varför heter du då inte 47nahojlrak![]()
Orättvist... Själv är jag bara en singaporiansk gata.![]()

Juuuust det... förresten heter jag också Anna... som andra namn... HA! Jag har TVÅ viner!![]()
Du är alltså en av mina hängomkringare. Kan jag använda dig till att utföra vissa speciella uppdrag då?
![]()
Ojojoj! Två gånger ANNA i en källare, det kan aldrig sluta gott för den som lockas dit då. 
Ett bra vin är som A_NN_A. Det blir bara bättre ju äldre det blir ^_^
Det gäller väl bara så länge det ligger i en tunna va ? Du borde ligga i en tunna ^_^
Å nej. Lagring görs med fördel på flaska. ^_^
Tsss.. I en försluten flaska händer inget ju![]()
Det där gäller bara destillerade drycker. Viner förändras även i flaska eftersom korkarna inte är helt täta. Ur täthetssynpunkt är skruvkorken tätast, på andra plats naturkork och otätast är plastkorkarna. Varsågod.
Tsss.. I en försluten flaska händer inget ju![]()
Det där gäller bara destillerade drycker. Viner förändras även i flaska eftersom korkarna inte är helt täta. Ur täthetssynpunkt är skruvkorken tätast, på andra plats naturkork och otätast är plastkorkarna. Varsågod.

|
|
Seriösa mc-kläder till bra pris
Raven Moravia TX Air+: Seri... |
|
Márquez obeveklig i Misano
Misano gav Márquez hans fem... |
|
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |