Singeltråden

Good goood. Fortsätt så.

Man ska inte ödsla energi på att framstå som något man inte är.
Min bristande kunskap när det gäller Harry Potter har jag slutat skämmas för :lol

Ahh då e vi kanske inte så olika ändå! :tungan

Jag hoppas att ni är det. Det hoppas jag. Annars är det kört för dig. Det är så kört för dig.
Säg inget till Slöis bara. Han hyser fortfarande hopp om sin existens :glömdet

Jaså? Jag har ingen brandvarnare. Lika bra som det ser ut på filmen, den exploderade ju!

Just fan, gissar att du inte hör "dialogen", sorry, den säger Allahu Akbar! innan huset sprängs :banana :crash

Jag tycker egentligen att det är mest roligt för att om en svensk serie hade innehållit samma humor så hade det tagit hus i helvete och det hade fladdrat så mkt "rasist-kort" i kvällstidningarna så att alla träd hade gått åt vid rasistkorts-tillverkningen.. :gnissla

Just fan, gissar att du inte hör "dialogen", sorry, den säger Allahu Akbar! innan huset sprängs :banana :crash

Jag tycker egentligen att det är mest roligt för att om en svensk serie hade innehållit samma humor så hade det tagit hus i helvete och det hade fladdrat så mkt "rasist-kort" i kvällstidningarna så att alla träd hade gått åt vid rasistkorts-tillverkningen.. :gnissla

Sitter o kollar på olika Roasts nu och herregud hade jag dragit dom skämten hade jag blivit avrättad i mammas mage. ? Man ska kunna skämta om allt.

Back