Singeltråden

Har möblerat om lite och lagt till en till MC-kompis som inte hänger på SH. :hej

01. Kärringen
02. A_NN_A
03. Semper Idem
04. Bikerman75 +1
06. 47nahoj
07. Rockmorsan
08. Ulvhamne
09. Enduro-bruden
10. Bushido
11. HD-gullet
12. Wunder
13. The one and only (BE)
14. Blöj"räsern"
15. Pippi (den riktiga)
16. M@evis
17. Ricken <3
18. Järntanten (Erica)
19. Plåthink?

Jag kommer upp till Stockholm över julen, hinns det med så är det givet att vi kan ses, alla som vill. Kan hitta på nån enklare aktivitet som sist när jag träffade Pippi o de andra. Typ biljard eller bowla. Och så käk till såklart. :)

Ja det låter som en bra idé!!! Jag ska ev bort någon dag eller två under jul men jag är ledig i ca 2 veckor så det borde vi ju kunna få till! :tummenupp :)

Tack för input, det är mao inte ovanligt o känna så, givetvis är det skönt o inte ha panik o träffa ngn o leva med igen.

Ja det låter som en bra idé!!! Jag ska ev bort någon dag eller två under jul men jag är ledig i ca 2 veckor så det borde vi ju kunna få till! :tummenupp :)

Jag räknar med cirka en vecka däruppe iallafall :)

Tack för input, det är mao inte ovanligt o känna så, givetvis är det skönt o inte ha panik o träffa ngn o leva med igen.

Nä, det är mest desperat att träffa en ny utan att ha pausat emellan, iallafall i mina ögon.

Prexis, desperata människor tar sällan bra beslut.

Jag har precis varit på bio. Sittandes (eller mer liggandes) i en enorm fåtölj med ryggstöd man kunde luta bakåt och med fotpall, samt med bord som hade en liten knapp som man kunde trycka på för att bli serverad öl, vin, champagne eller vad man nu ville ha, när som helst under filmen. Jag gillar det här livet.

Det låter inte så värst slitigt inte :)

Jag har precis varit på bio. Sittandes (eller mer liggandes) i en enorm fåtölj med ryggstöd man kunde luta bakåt och med fotpall, samt med bord som hade en liten knapp som man kunde trycka på för att bli serverad öl, vin, champagne eller vad man nu ville ha, när som helst under filmen. Jag gillar det här livet.

01. Kärringen
02. A_NN_A
03. Semper Idem
04. Bikerman75 +1
06. 47nahoj
07. Rockmorsan
08. Ulvhamne
09. Enduro-bruden
10. Bushido
11. HD-gullet
12. Wunder
14. Blöj"räsern"
15. Pippi (den riktiga)
16. M@evis
17. Ricken <3
18. Järntanten (Erica)
19. Plåthink?
20. Prulle

Det är det :näsblod

Du kan inte lita på Slöis. Han är synnerligen otillförlitlig :fakta

Lita på mig. Jag luras aldrig. :brynad

Du... du menar typ som ta ett eget initiativ? Verkar farligt ;)

Ahh kul initiativ! Skriv upp mig :)

Liten redigering så åkte Prulle upp till nr 19. Nu go vänner är det bara en plats kvar... Peeeeeeeeter! Släpp snuttefilten o kom med nu!

01. Kärringen
02. A_NN_A
03. Semper Idem
04. Bikerman75 +1
06. 47nahoj
07. Rockmorsan
08. Ulvhamne
09. Enduro-bruden
10. Bushido
11. HD-gullet
12. Wunder
14. Blöj"räsern"
15. Pippi (den riktiga)
16. M@evis
17. Ricken <3
18. Järntanten (Erica)
19. Prulle

Plåtis, jag tog bort dig, men om du vinner på Triss eller nåt så är det ju bara att lägga till dig igen! :krama

Last edited:
Back