Singeltråden

01. Kärringen
02. A_NN_A
03. Semper Idem
04. Bikerman75 +1
06. 47nahoj
07. Rockmorsan
08. Ulvhamne
09. Enduro-bruden
10. Bushido
11. (Halv Plåthink)
12. Wunder
13. The one and only (BE)
14. Blöj"räsern"
15. Pippi (den riktiga)
16. M@evis
17. Ricken <3
18. Järntanten (Erica)

Jag gjorde en liten justering av listan, eftersom Bikerman + 1 = 2 så satte jag mig som nummer 6 istället för 5. På detta sättet kommer siffran vid namnet på den sista personen att återspegla det förväntade antalet personer vid bordet. :tummenupp
Haha, ordnung muss sein. Ingenjörsådran slog till eller? :hihi

Idag är det 6 månader sedan jag fann kärleken :kär

Kärlek!.jpg

Jag har beställt en vedugnsbakad kebabpizza med extra kebabkött och mozarella. Den får gärna komma hit snart, för jag är vrålhungrig!

Jag vet inte om jag är mest imponerad av att man kan ha såna sjukdomar utan att märka det, eller av att det faktiskt finns läkare som kollar sånt utan att man söker för det...

Dom kollar ju efter bakterier i urinen när dom gör en odling pga att UVI kan bero på olika bakterier.
Jag har stålmage, inte mycket som rår på den vilken skapar problem ibland. :D När jag va i Frankrike va jag inte på toa en enda gång trots att jag fick ta tabletter. Ordinerades två st, hände inget, tog fyra till, hände inget, gick overboard o tog åtta stycken. Magen kurra lite o sen gav jag upp. En vecka senare när jag åkte till flygplatsen o blev avlämnad....VART ÄR TOAN?!!?!! :skrämd

Lite som när jag var in och röntgade tummen och fick reda på att jag hade slagit av en benbit ovanför handleden som hade läkt fast igen.

(2013 versionen av min pappa är starkare än din pappa?)

Haha, som när jag åkte in o skulle röntga vänstertummen o dom upptäckte att jag brutit högertummen rakt av i leden några år tidigare. :D

Dom kollar ju efter bakterier i urinen när dom gör en odling pga att UVI kan bero på olika bakterier.
Jag har stålmage, inte mycket som rår på den vilken skapar problem ibland. :D När jag va i Frankrike va jag inte på toa en enda gång trots att jag fick ta tabletter. Ordinerades två st, hände inget, tog fyra till, hände inget, gick overboard o tog åtta stycken. Magen kurra lite o sen gav jag upp. En vecka senare när jag åkte till flygplatsen o blev avlämnad....VART ÄR TOAN?!!?!! :skrämd

Ibland tvivlar jag på att läkare kollar nåt alls faktiskt. ;)

Nej, nu fan måste jag ta tag i disken. Imorgon bär det av söderut. Jag gör som flyttfåglarna, drar söderöver under vintern. Jag är lite blåst bara, för jag kommer tillbaka i januari...

Nej, nu fan måste jag ta tag i disken. Imorgon bär det av söderut. Jag gör som flyttfåglarna, drar söderöver under vintern. Jag är lite blåst bara, för jag kommer tillbaka i januari...

Låter ju smartare än mig (blöjan behöver nåt att störa sig på), jag kommer tillbaka i december...

Hej singeltråden! hälsar min nya polare... :fyllisar

544514_10152502709996777_492477305_n.jpg

Har varit singel ett halvår nu. Är det normalt o tappa suget o träffa ngn o leva med igen samtidigt som tillvaron känns tom?
Jag kommer från 10 års äktenskap som avslutades i samstämmighet o utan bitterhet etc.
Har träffat kvinnor sporadiskt men känner att intresset falnat. Inte ute efter en diskussion om varför utan vill bara veta om ngn har samma erfarenhet?

Har varit singel ett halvår nu. Är det normalt o tappa suget o träffa ngn o leva med igen samtidigt som tillvaron känns tom?
Jag kommer från 10 års äktenskap som avslutades i samstämmighet o utan bitterhet etc.
Har träffat kvinnor sporadiskt men känner att intresset falnat. Inte ute efter en diskussion om varför utan vill bara veta om ngn har samma erfarenhet?

Visst är det jävligt bekvämt att vara själv? :) Känner precis samma.

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025