Singeltråden

Här har det regnat hela dagen och jag har varit ute under en stor del av densamma... Bajsväder.

15 grader här i Halmstad. Trodde jag skulle dö av värmeslag på min löprunda, hade långärmat och ångrade det enormt.

Har haft annat för mig än att sitta och sporthoja...

Har folk liv!!?? :näsblod Det är för dåligt! :4skrika

Jag gillar inte det här med känslor... Har nog gått och blivit intresserad, på riktigt, av en kille, men jag har ingen aning om vad fan jag ska göra för att visa mitt intresse, så allt lär ju glida mig ur handen. Det är bättre med hojar, villkorslös kärlek för hela slanten! Höstrunda idag, 17 grader i eftermiddags. Lilla Grön levererade som alltid!

1379425_10153384633010531_550444923_n.jpg

Jag gillar inte det här med känslor... Har nog gått och blivit intresserad, på riktigt, av en kille, men jag har ingen aning om vad fan jag ska göra för att visa mitt intresse, så allt lär ju glida mig ur handen. Det är bättre med hojar, villkorslös kärlek för hela slanten! Höstrunda idag, 17 grader i eftermiddags. Lilla Grön levererade som alltid!

Om jag får lov att analysera lite...:glömdet
Oroa dig inte på förhand, var närvarande i nutid :)

View attachment 393738

Fråga om ni ska ta en fika och ta det därifrån. Eller?

OK, då kan jag göra såhär :ätapiller :ätapiller eftersom jag både har ätit D-vitamin och C-vitamin idag. :)

Om det var i tablettform du intog dem. Annars inte. Piller som piller, eller? :7peta

Fråga om ni ska ta en fika och ta det därifrån. Eller?

Enkelt så här. Eller någon aktiv aktivitet om man har svårt för att bara sitta ner på första dejten och prata. Håller med Blöjan, oroa dig inte i förväg :)

Back