Singeltråden

För att du mår bra av att bli förbannad ibland och om du inte skapar situationer där du får bli det är risken stor att du imploderar :fakta

Detta betyder också att de som utsätter dig för spratt som får blodet att rusa i ådrorna helt enkelt gör dig en tjänst. :rofl

Varför spelar man något som upprepade gånger gör en förbannad? ...

För att du mår bra av att bli förbannad ibland och om du inte skapar situationer där du får bli det är risken stor att du imploderar :fakta

Detta betyder också att de som utsätter dig för spratt som får blodet att rusa i ådrorna helt enkelt gör dig en tjänst. :rofl

Såå, när man blir väckt av att få ett sms där farsan skriver att han vält ut oljetråget över halva garagegolvet inklusive däcken på hojarna så ska jag egentligen bli glad? :banana

:rofl Eftersom han säkerligen inte gjorde det för att han inte hade något bättre för sig är det ju bara att sätta på leendet, njuta av att vara glidarnas glidare och köra bort och hjälpa pappsen ta hand om röran.

:yoparty

Såå, när man blir väckt av att få ett sms där farsan skriver att han vält ut oljetråget över halva garagegolvet inklusive däcken på hojarna så ska jag egentligen bli glad? :banana

:rofl Eftersom han säkerligen inte gjorde det för att han inte hade något bättre för sig är det ju bara att sätta på leendet, njuta av att vara glidarnas glidare och köra bort och hjälpa pappsen ta hand om röran.
:yoparty

Javafan, skulle ju ändå gå upp, så gick upp lite tidigare åkte o hämta lite absol på jobbet sen till garaget för att städa lite :P

Dränkt katt. Tor är i farten igen och att vara ute då är en dålig idé. 10 minuters promenad under paraply och jag är lika blöt som om jag skulle ha klivit in i duschen med kläderna på...

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna