Singeltråden

Det är ju en hel hög här som träffat mig i verkligheten.

För den delen har jag delat med mig av bildbevis. Det som delades i denna tråd torde vara det bästa :hihi

Bilder annas tror ingen på dig.

BTW Bushido med säckpipa borde vara en säker brewdmagnet.

Det är ju en hel hög här som träffat mig i verkligheten.

För den delen har jag delat med mig av bildbevis. Det som delades i denna tråd torde vara det bästa :hihi

Du får ursäkta men som lyckligt stadgad man så följer jag bara denna tråd högst sporadiskt pga högt uderhållningsvärde.
Således har jag missat när du visats i pixlad form.

räcker vara här. tur man inte har facebook:rofl facebook skitkanal. står i hörnat dålig bildkvalitet :D

Du får ursäkta men som lyckligt stadgad man så följer jag bara denna tråd högst sporadiskt pga högt uderhållningsvärde.
Således har jag missat när du visats i pixlad form.

Om du vill se en bild med högt underhållningsvärde kan jag lägga upp en på mig i löpartights. :D

Okej, hit me, hur överleverman från idag till den 25:e på 271 kronor? Dragning från kontot som jag hade "glömt"...

Okej, hit me, hur överleverman från idag till den 25:e på 271 kronor? Dragning från kontot som jag hade "glömt"...

Ska det räcka till mat eller till något mer? Finns det ingen pantbank i K-stad där du kan låna på någon pryl du har?

Nä, det är bara mat. Jag menar, det är ju inte ogörbart, men det blir ju inte precis några extravaganser som typ... 10 köttbullar. Får nog nöja mig med 7.

Å andra sidan kanske det här blir världens effektivaste bantningskur, och det skadar inte, för jag ligger på 110+ just nu.. :)

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2