Singeltråden

Jag skulle kunna vänja mig, bara för att reta den blå.

Verkar vara lite uppretad stämning här nu.. Hittade nåt som roar alla!

Evil_clown_Santa_Claus.jpg

Varför vilja vara något man inte är?

Jag gillar min ålder. Jag gillar mig.
Om jag inte gillar mig får jag väl ändra mig.
Det är inte i åldern det sitter. Det sitter i huvudet.

Man ska inte ta sig själv på blodigt allvar. Det är inte alltid så lätt, men man kan ju försöka gilla livet :näsblod

Ja, egentligen är det ganska meningslöst att tänka att man skulle vilja vara yngre för det går ju inte att göra något åt det. :) Jag gillar både mig själv och livet nu, så egentligen skulle jag nog inte vilja vara yngre, däremot skulle jag gärna ha velat känna mig som jag gör nu när jag var yngre, om ni fattar vad jag menar?

Det skulle du inte. Du hade blivit galen på alla underutvecklade idioter omkring dig. :död

Ja, egentligen är det ganska meningslöst att tänka att man skulle vilja vara yngre för det går ju inte att göra något åt det. :) Jag gillar både mig själv och livet nu, så egentligen skulle jag nog inte vilja vara yngre, däremot skulle jag gärna ha velat känna mig som jag gör nu när jag var yngre, om ni fattar vad jag menar?

Det skulle du inte. Du hade blivit galen på alla underutvecklade idioter omkring dig. :död

Jo, så hade det naturligtvis varit om jag hade känt mig precis som nu när jag var yngre. :) Det jag menade var att det hade varit skönt att vara nöjd med mig själv och livet även när jag var yngre.

54år och ångrer inget skulle inte villa leva mitt liv om väldig nöjd... lev livet en gåva det. och glöm inte vi e alla fött till att dö......... :rock on

Nu har jag INGA bestick och INGA glas eller muggar kvar. Kan det vara dags att diska lite kanske..?

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2