Singeltråden

Blöjan beg to differ, he is scared now. :D Nej hjärtat jag ska inte ta din käraste ägodel, du får ha den ifred till imorgon. Du kanske blir våldgästat imorgon kväll efter vissa saker är undanröjda. We will kill a bear and then we take you out for dinner.

Fundera på om du vågar ta med dig Robin oxå. Vi tänkte käka på persiska om det duger. Kul att låta Erica o Robin träffa. :D

Jaha, en helg i Stockholm till ända. Hanns inte med nåt hojåka :( Hann inte göra så mycket heller, mycket tid med familjen. Det kanske behövdes. Och så sörjer jag också förlusten av mitt långa hår. (Inte mätt hur mycket som försvunnit men det är definitivt mer än 50% som är borta!) Men jag gillar min nya frisyr ändå, som tur är :D

Jaha, en helg i Stockholm till ända. Hanns inte med nåt hojåka :( Hann inte göra så mycket heller, mycket tid med familjen. Det kanske behövdes. Och så sörjer jag också förlusten av mitt långa hår. (Inte mätt hur mycket som försvunnit men det är definitivt mer än 50% som är borta!) Men jag gillar min nya frisyr ändå, som tur är :D

Inte sörja, alltid bra att klippa av allt dött hår ibland. Dessutom passar du jättebra i pagen.

Det nya är SÅ snyggt! Fantastiskt lyft! :)

/Hon som har svårt för långt hår som bara hänger

Flera av er har redan sett mig på fejan men här får du en bild, Jävla Peter.

1379596_10151602514716198_599150401_n.jpg

Har inte fixat före och efter framifrån. Men här ser man hur mycket jag kapat.

1374835_10151599732466198_430673662_n.jpg

Inte sörja, alltid bra att klippa av allt dött hår ibland. Dessutom passar du jättebra i pagen.

Jag tycker om att kunna fläta, kunna ha donut, kunna sätta upp håret på massa olika sätt! Känns som jag antingen kan ha utsläppt eller nåla upp lite hår eller sätta upp (då bara för att hålla håret borta från ansiktet). Inte lika stor variation där liksom.

Det nya är SÅ snyggt! Fantastiskt lyft! :)

/Hon som har svårt för långt hår som bara hänger

Jag hade behövt klippa bort ca 5-8 cm från mitt hår, om nu jag inte kapade av allt. Jag är nöjd men har lite svårt för idéer för vad man kan göra med håret :D Får se hur bra jag håller efter också. Vill nog ha långt hår till sommar och kort till hösten... Lite svårt att bestämma mig :D

Det jag inte riktigt gillar är att jag tycker att jag ser äldre ut... :tungan:brinnerup

Jag tycker om att kunna fläta, kunna ha donut, kunna sätta upp håret på massa olika sätt! Känns som jag antingen kan ha utsläppt eller nåla upp lite hår eller sätta upp (då bara för att hålla håret borta från ansiktet). Inte lika stor variation där liksom.

Jag hade behövt klippa bort ca 5-8 cm från mitt hår, om nu jag inte kapade av allt. Jag är nöjd men har lite svårt för idéer för vad man kan göra med håret :D Får se hur bra jag håller efter också. Vill nog ha långt hår till sommar och kort till hösten... Lite svårt att bestämma mig :D

Det jag inte riktigt gillar är att jag tycker att jag ser äldre ut... :tungan:brinnerup

Du kan inte ha Prinsessan Leia-snurror nu men det blev ju fint ändå :)

Äh, vad spelar det för roll? Smaken är väl som baken, men som sagt, jag tycker det här var sjukt mycket snyggare. :) Och det går att hitta på mycket med en lång page, med lite fantasi! Googla stylad page så kan du få lite exempel.

Flera av er har redan sett mig på fejan men här får du en bild, Jävla Peter.

View attachment 392623

Har inte fixat före och efter framifrån. Men här ser man hur mycket jag kapat.

View attachment 392624

Nu ser du mer vuxen ut. :kär INTE gammal, vuxen o vuxen är bra. Du vill väl inte se ut som en fjortis hela livet. Ja det va en komplimang även fast jag som vanligt krånglar in mig mer o mer.

Nu ser du mer vuxen ut. :kär INTE gammal, vuxen o vuxen är bra. Du vill väl inte se ut som en fjortis hela livet. Ja det va en komplimang även fast jag som vanligt krånglar in mig mer o mer.

Jag vill se ut som 20 hela livet :D Fast Anna sa att jag såg yngre ut. Så det är väl olika. Jag behöver bara tid att vänja mig, har nog aldrig fått så många komplimanger sen jag kapade håret. :kär

Ni som har facebook/ansiktsbok kan lägga till mig om ni vill ha en singel med motorintresse bland annat enklare med kontakter därinne av nån anledning :crash sök på: tommi manninen :banana

Lägg till sporthoj så man vet att vem det är :)

Last edited:
Jag vill se ut som 20 hela livet :D Fast Anna sa att jag såg yngre ut. Så det är väl olika. Jag behöver bara tid att vänja mig, har nog aldrig fått så många komplimanger sen jag kapade håret. :kär

Du kommer nog över det stadiet du med en vacker dag. ;) jag vill inte se ut som jag gjorde när jag va tjugo o jag vill inte vara som jag va då.
Men du ser inte gammal ut, du ser mognare ut o det är positivt. I like it.

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025