Singeltråden

Jag är ledsen att säga detta, men något är allvarligt fel med oss :näsblod
Jag tror inte det. Jag är nog både för gammal och för rättfram för att vara den omtalade. :krama

Va inte ledsen, det kanske är alla andra det e fel på. :banana

Så är vi tjejer. Alla av motsatt kön som kommer närmre än 1m måste omedelbart :liggas med. Inga undantag.
:hihi

Din kusin? Din pappa? :skrämd

va om man inte vill ligga men bara ha tjejen som kompis/vän...... hur förhållar sig en tjej till det ???? tacksam för svar ...

:ligg med henne, så får du en glad kompis! :tummenupp förhoppningsvis:va

gah jag har ingen aning om vad ni snackar om... blä på mig att jag har för långa uppehåll från singeltråden och fattar nada...

Näe, här handlar det om att redan på första träffen försöka få till ett ONS istället för något seriöst, eftersom man finner motparten olämpad för något seriöst.

Men va? Hade ni inte setts en gång redan? Då måste det väl vara på andra träffen du vill försöka få till nåt? För om inte jag minns fel var hela frågeställningen något i stil med om hon skulle tycka du var ett svin ifall du sa att du ville träffa henne igen, men med syftet att bara ligga utan att det blev något seriöst av det hela, men utan att behöva säga det... Då måste det väl handla om en andra dejt? Om du tänker, efter första dejten, säga rakt ut att det inte känns som nåt intressant att fortsätta med men du gärna ligger med henne, då finns det väl inget problem för då får du antingen ett ja eller nej i det läget. Eller har jag missat något väsentligt här?

Nu har både Schenker och DSV kört förbi på gatan, när exakt tänker UPS komma med mitt paket från Wunderlich? "Torsdag innan dagens slut" står det... Hm..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti