Singeltråden

Nu har jag varit snäll och underhållit barn (och vuxna) som kompensation för skrämmandet igår. Dvs skämt ut mig totalt, men det var rätt kul och blev lyckat framförallt, så det får väl vara värt det. :D

Hur gjorde du det?

Vi hade middag i stallet med nästan 50 pers (och ridlägerbarnen, som jag skrämde igår) och då hade vi lite underhållning i form av sketcher där jag bl.a spelade en totalt inkompetent ryttare som klättrade upp på hästen med stege och satte mig bakofram och tillslut "red" ett dressyrprogram utan häst för att "instruktören" tyckte jag var så dålig. :tungan

Vi hade middag i stallet med nästan 50 pers (och ridlägerbarnen, som jag skrämde igår) och då hade vi lite underhållning i form av sketcher där jag bl.a spelade en totalt inkompetent ryttare som klättrade upp på hästen med stege och satte mig bakofram och tillslut "red" ett dressyrprogram utan häst för att "instruktören" tyckte jag var så dålig. :tungan

Hästfolk är udda..

Hur fort springer du 2 km? Sänk farten lite.

Jag testade idag och det gick faktiskt att springa saktare utan att gå och då funkade det bättre. Jag sprang 2.5km i ett svep utan att gå något emellan och jag hade nog orkat en bit till utan problem, men vägen jag sprang tog slut och jag vill inte springa på asfalt.

Tack Slöis. :tummenupp

Hur går det med Tysklandsplanerna? Blir du kvar i Sverige istället?

Beror lite på vad som händer. Kan ju inte planera alltför långt framåt. ;) Nä men har tänkt mig till Singapore en sväng först i alla fall, vet inte hur länge, men om det blir Berlin så blir det först fram i vår i så fall. Men det beror väl på hur bra folket här är på att övertala mig att stanna. ;)

Beror lite på vad som händer. Kan ju inte planera alltför långt framåt. ;) Nä men har tänkt mig till Singapore en sväng först i alla fall, vet inte hur länge, men om det blir Berlin så blir det först fram i vår i så fall. Men det beror väl på hur bra folket här är på att övertala mig att stanna. ;)

Är Singapore bara semester eller ska du göra något annat där?

Såhär förbereder man sig när man ska ska vara reseledare från Tingsryd till Listerby.
Sugen på en guidning YipYip? :lol

Reseledare.jpg

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion