Singeltråden

00.00 är natt, jag var först på morgonen vilket är det som viktigast i detta sammanhang. Jäkla sjusovare! :fakta


A_NN_A påstår förresten att hon lyft 1,7 Ton idag.. jäkla skrytsam dam det där! :smasha

Hade hon någon form av hjälpmedel? Om hon lyfte det för hand borde hon väl vara grön och gå omkring med en spräckt skjorta eller skinnställ?
 
Last edited:
Vilken tid det skulle ta att flytta så mycket bomull.

Är detta nattens sista eller morgonens första inlägg?

Jag ska sova jag.
 
Vilken tid det skulle ta att flytta så mycket bomull.

Är detta nattens sista eller morgonens första inlägg?

Jag ska sova jag.

Man kan ju inte ta lite i taget utan man får ju ta allt på en gång om det ska gå snabbt, fattaruvel ;)

Ingetdera :)

Jag försöker, går sådär...
 
Dagens mest meningslösa tråd att läsa. Antingen har folk så tråkigt på sommaren att de inte har nåt att skriva om, eller så förbannat kul att de inte vill/orkar lägga tid på att skriva nåt om det. :tungan

För vem som skriver i tråden först på dagarna kan väl ändå inte vara det mest spännande som händer..?
 
Dagens mest meningslösa tråd att läsa. Antingen har folk så tråkigt på sommaren att de inte har nåt att skriva om, eller så förbannat kul att de inte vill/orkar lägga tid på att skriva nåt om det. :tungan

För vem som skriver i tråden först på dagarna kan väl ändå inte vara det mest spännande som händer..?

Jag blev arbetsskadad på slavarbetet hos min bror. Skar bort hud under nageln. Det kan ju vara ngt att garva åt.
 
Varit ute på sjön,, men har upptäckt att det faktiskt finns något som heter clownfisk.. så nu är jag övertygad om att de ligger och lurpassar överallt så jag vågar inte bada.

När jag beundrade min nya solbränna så såg jag att jag börjar bli oroväckande lik en streckgubbe, så jag gick och tränade istället. :crash

Clownfisk:
clownfish_1681225c.jpg

Streckgubbe:
stickfigure_Line.jpg
 
Last edited:
Dagens mest meningslösa tråd att läsa. Antingen har folk så tråkigt på sommaren att de inte har nåt att skriva om, eller så förbannat kul att de inte vill/orkar lägga tid på att skriva nåt om det. :tungan

För vem som skriver i tråden först på dagarna kan väl ändå inte vara det mest spännande som händer..?
Jag är fruktansvärt upptagen med att göra apsolut ingenting alls, så jag hinner inte skriva så mycket ointressant.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top