Singeltråden

tja idioter finns det gött om här...... skrev fel ...västervik och havet ligger vid loftahammar . ber om ursäkt ...... kör utan karta och gps kör bara när jga kör njuter naturen . ljudet fån tvåtakt motor.......
 
Alcatraz hade dålig övervakning i jämförelse med min hightech källare!
 
Ha ha, godmorgon!! Fullt tjattrande härinne som vanligt :)

EDIT: Eller inte, ha ha
 
Last edited:
Fattar du vad han skriver? :va
Han har varit på dop säger han ju. Han har förstås fått sig en likör eller fler till dopkaffet... :rolleyes:

Han verkar också vara från Linköping, hoppas det inte är smittsamt. :)
Jag har hört att det smittar via alkohol... :fyllisar

Alcatraz hade dålig övervakning i jämförelse med min hightech källare!
Alcatraz är old news jemfört med Annas grejer det ryktet har spridit sig ända till landet där Tjerringen bor! :cdevil

Ha ha, godmorgon!! Fullt tjattrande härinne som vanligt :)

EDIT: Eller inte, ha ha
Nä det blev tyst när du kom o nu gled jag in så då blir det väl tyst te kvälla! :död
 
Semester en vecka nu o hur fan ska jag kunna slappna av när hjärnan känns som den körts i en mixer. Vad väntar mig när jag kommer tillbaka? Kommer allt arbete jag lyckats komma ikapp denna vecka va åt helvete igen eller kommer kollegorna rädda mig. Det återstår att se.
 
Semester en vecka nu o hur fan ska jag kunna slappna av när hjärnan känns som den körts i en mixer. Vad väntar mig när jag kommer tillbaka? Kommer allt arbete jag lyckats komma ikapp denna vecka va åt helvete igen eller kommer kollegorna rädda mig. Det återstår att se.

Skit i det!! Du kan inte göra nåt åt det ändå! Seså, ta en drink nu och våldför dig på blöjan. :tummenupp
 
Slowroller, har ni uppdaterat er bilpark i kriminalvården? Jag mötte en gammal grön Willys Jeep idag med en förare som hade kriminalvårdskläder på sig.
 
Semester en vecka nu o hur fan ska jag kunna slappna av när hjärnan känns som den körts i en mixer. Vad väntar mig när jag kommer tillbaka? Kommer allt arbete jag lyckats komma ikapp denna vecka va åt helvete igen eller kommer kollegorna rädda mig. Det återstår att se.

Fel 1 är ju att ens tänka på jobbet när du är ledig.. :smasha

Min semester börjar också nu, gick hem från jobbet för 2 timmar sen.. har redan glömt allt. :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top