Singeltråden

Sådärja, då har man jobbat tre timmar övertid idag då. Satan i gatan vad jag har att göra. Ska fan se till att få ett par feta löner nu så jag kan köpa en Hodor till våren. :D
Blev mött av ett -Tjena snygging, vill du ha kaffe, bulle eller en dricka när jag kom till stationen. Nu i efterhand tänker jag, fan va dum jag va som inte tog en dricka. Har fan inte druckit nåt på hela dagen o så tar man inte när det är gratis. Damn.
Visserligen har jag väl än sisådär 320 bullar att inkassera från Jävla Peter men dom lär utebli.

View attachment 388618

Att ha denna vy precis där jag bor gör att man mår som en Kung. :bow

Helt ok:tummenupp
Själv sitter man och skruvar ihop pytteförgasare vid ett köksbord inomhus. Det förefaller vara så att jag är född varandes en idiot. Hittade en mikroskopiskt liten del när jag nästan skruvat ihop hela gasaren. Nu paus för att kolla sprängskisser. Suck:pangihuve

åker du från götaland på torsdag eller är du redan på plats?

Bikerman och jag åker på torsdag förmiddag, det blir en dagstur. Har du semester? Jag var och köpte bensin och en Pepsi Max på Shell i Åtvid idag på eftermiddagen, men jag såg dig inte?

Bikerman och jag åker på torsdag förmiddag, det blir en dagstur. Har du semester? Jag var och köpte bensin och en Pepsi Max på Shell i Åtvid idag på eftermiddagen, men jag såg dig inte?

Japp, har semester! Så mig ser du inte där förrens nästa vecka igen :)
Okej, får se hur redo jag är med hojen på torsdag, ska ta en sväng ner till västervik imorrn tänkte jag o se om den fortfarande vill dö när man legat i ett tag.. gör den det så tänker jag inte köra ända ner till blekinge på den :P

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025