Singeltråden

Ha ha, vafan!!! Det har jag aldrig råkat ut för under alla mina utlandsbeställningar. Typiskt nu när semesterdagarna är värda guld. Ja, ja. Jag skulle beställa nya inlines från Duskland och får nu också vänta då min storlek inte fanns på lager. :rolleyes:

Förhoppningsvis ordnar de till det och skickar paketet med Stålmannen. :rock
 
Asså, jag är inte singel, men tänkte kolla upp vad ni gör i den här tråden egentligen. Den är 1314 sidor lång när jag skriver detta.

Är det några som fått till det genom den här tråden?


Vi har roligt framförallt :rofl :lol :hihi :D :tungan :fakta
 
Du har ny tjänst! Har du saboterat mitt paket? Är det sånt du gör?
Saboterar för konkurrerande fraktbolag :näsblod

Mohahahaha. ;) Nae gumman det är jag som löser sånt. :D

Jag har hört att det finns ett företag i Lund som säljer kedjor i parti och minut, tillika ett i Lomma. Kan det vara närmare än internet?

Va? :va

Asså, jag är inte singel, men tänkte kolla upp vad ni gör i den här tråden egentligen. Den är 1314 sidor lång när jag skriver detta.

Är det några som fått till det genom den här tråden?

Vi är ett par stycken. :rolleyes
 
Som det ser ut nu kommer The Big Tour of Blekinge 2013 ske på torsdag. Du borde ha ett PM Bikerman, om jag inte misslyckades.
 
Som det ser ut nu kommer The Big Tour of Blekinge 2013 ske på torsdag. Du borde ha ett PM Bikerman, om jag inte misslyckades.


Det ser just nu dåligt ut med fordon, men det är långt till torsdag :)
Jag får väl låna mammas Citron-cab och ledsaga dig annars :D
Du måste ju få prova de få vägar vi har. Blekinge är ju inte så stort.
 
På tal om semester.

Någon som har ett hett förslag om vad man skall göra för dumheter på stram budget i år?
 
Då vill jag ha ett par som är tuffare än det paret jag har nu. :D
Ett par Foggygrillor med pling plongande kopplingsmekanismer på sidan. :) Kanske du får som plåster för felskicket. Jag fick en påse pingvinstänger sist jag beställde datordelar. Och dom kom ändå rätt direkt.






Jag börjar bli småfull och insåg precis att det var måndag. Fint liv! :D

Slarva :mad:
 
Last edited:
1017681_10151502960631463_1603632829_n.jpg

Man förstår ju varför kommunens slogan är "Trivsamma Tyresö!" när det är såna här flyers lite överallt :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top