Singeltråden

E väl lite som att spela på lotto, att skriva här. Men jag spelar ju å andra sidan på Lottto varje vecka :D

Nybliven 40-åring (max 32 år i sinnet) med välordnad tillvaro. Fast jobb å sånt, check.
Jag har min fina dotter på halvtid. Leter efter någon tjej som tycker om spontanitet, mysa och bara vara.

Mina dåliga sidor undrar du då?
Ja, t.ex. att skriva sådana här sökes-annonser, kan jag ju direkt erkänna.

Jag är också duktig på saker. Att sticka iväg på trevliga småutflykter. Bland
anant. Gärna på mc. Som jag funderar på att köpa igen...

Fika, snacka, förutsättningslöst. Jepp, funkar. Helsingborgare är jag, fyi.

:ligga?
 
E väl lite som att spela på lotto, att skriva här. Men jag spelar ju å andra sidan på Lottto varje vecka :D

Nybliven 40-åring (max 32 år i sinnet) med välordnad tillvaro. Fast jobb å sånt, check.
Jag har min fina dotter på halvtid. Leter efter någon tjej som tycker om spontanitet, mysa och bara vara.

Mina dåliga sidor undrar du då?
Ja, t.ex. att skriva sådana här sökes-annonser, kan jag ju direkt erkänna.

Jag är också duktig på saker. Att sticka iväg på trevliga småutflykter. Bland
anant. Gärna på mc. Som jag funderar på att köpa igen...

Fika, snacka, förutsättningslöst. Jepp, funkar. Helsingborgare är jag, fyi.

:hej


Tjöp hoj genast! :banana
Jag är också man så få inga idéer nu. :hihi
 
Jaha. Vi kan konstatera att jag kan flytta till Sacramento och ändå få behålla mitt postnummer.
Där hamnade nämligen mitt drivpaket :näsblod

Kan alla vänligen hålla tummen för att jag får det innan helgen. Till mitt postnummer i Sverige då alltså.
Tack på förhand. :)



Salamanca hette det ju ...
 
Last edited:
Jaha. Vi kan konstatera att jag kan flytta till Sacramento och ändå få behålla mitt postnummer.
Där hamnade nämligen mitt drivpaket :näsblod

Kan alla vänligen hålla tummen för att jag får det innan helgen. Till mitt postnummer i Sverige då alltså.
Tack på förhand. :)

Inte UPS hoppas jag? :D
 
Jaha. Vi kan konstatera att jag kan flytta till Sacramento och ändå få behålla mitt postnummer.
Där hamnade nämligen mitt drivpaket :näsblod

Kan alla vänligen hålla tummen för att jag får det innan helgen. Till mitt postnummer i Sverige då alltså.
Tack på förhand. :)



Salamanca hette det ju ...

Ha ha, vafan!!! Det har jag aldrig råkat ut för under alla mina utlandsbeställningar. Typiskt nu när semesterdagarna är värda guld. Ja, ja. Jag skulle beställa nya inlines från Duskland och får nu också vänta då min storlek inte fanns på lager. :rolleyes:
 
Asså, jag är inte singel, men tänkte kolla upp vad ni gör i den här tråden egentligen. Den är 1314 sidor lång när jag skriver detta.

Är det några som fått till det genom den här tråden?
 
Asså, jag är inte singel, men tänkte kolla upp vad ni gör i den här tråden egentligen. Den är 1314 sidor lång när jag skriver detta.

Är det några som fått till det genom den här tråden?

Det var längesedan det var ett primärt mål i tråden :) Nu är vi mest singlar, men äfven en del stadgade som samtalar i trån. Men visst har folk träffats här, för all del.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top