Klart han ska köpa. Led honom nu icke på fel stigar!
Säger ju inget annat än att jag är likadan.. hysccchh på dig sjelfv!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klart han ska köpa. Led honom nu icke på fel stigar!
Säger ju inget annat än att jag är likadan.. hysccchh på dig sjelfv!


Torsken: jag håller på. Har lite ont om i tid sommar bara.
Anna: Klokskap alltjämt. Fast jag grinar (blekin. lipar) aldrig.
Jag är helt enkelt lite bättre än TT![]()
Hej Bullen.
Jag har problem med impulskontrollen. Jag vill åka och hämta en båge. Fastän jag har två lik ( +ett plastlik) som står. Det är problematiskt ety jag har ont om utrymme. Och snart pengar och tid om det skall vara såhär.
Så alternativen till behandling blir:
1. Sommaren är kort, do it.
2. Supersporten är snart igång, håll ut.
3. Livet är en blomma, även med trasiga bågar.
4. Något mycket smartare än så.
jElp mej
jo da anna e bäst i test![]()
Du skall icke köpa någon ny hoj som fungerar. Då kommer du bara åka hoj istället för att meka med de som står. Det är som att skaffa älskarinna när du är gift.. Du kommer troligen bara ligga med en av dem ändå..

God morning folks!. Tillbaka i cyberrymden efter att ha varit på hojtur.
I morgon så ska man börja jobba igen, inte alls sugen på det faktiskt.
Antar att jag missat massor i tråden eller inte, anyways I'm back
Vad är problemet med det? Jag fattar inte![]()

Den enda platsen där man kan missa allt och inget samtidigt.
Eftersom jag inte hört av dig antar jag att du aldrig var i krokarna.
Den enda platsen där man kan missa allt och inget samtidigt.
Eftersom jag inte hört av dig antar jag att du aldrig var i krokarna.
nä du fattar ju INGET! och så kör du sönder andras hojar.. sämst![]()

Nä var uppåt i landet, dalarna och Norge, hade jag varit i dina krokar så hade jag självklart åkt förbi och sagt hej
Eller så ville han undvika en viss källare.....

Eller så ville han undvika en viss källare.....
Jag har funderat på att bege mig söderut någon dag, men hur långt ifrån Asarum bör man hålla sig för att inte riskera att hamna i Källaren?![]()
Hej Bullen.
Jag har problem med impulskontrollen. Jag vill åka och hämta en båge. Fastän jag har två lik ( +ett plastlik) som står. Det är problematiskt ety jag har ont om utrymme. Och snart pengar och tid om det skall vara såhär.
Så alternativen till behandling blir:
1. Sommaren är kort, do it.
2. Supersporten är snart igång, håll ut.
3. Livet är en blomma, även med trasiga bågar.
4. Något mycket smartare än så.
jElp mej
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |