Singeltråden

Deprimerande? Varför det? Och varför skulle Spanien vara roligt, menar du? Ibiza har jag liksom inte tänkt mig till oavsett, även om alternativet finns... :tungan

Näe ingen aning med Spanien, aldrig varit till spanska fastlandet, därför ger jag det "benefit of the doubt" helt enkelt.
Tyskland har jag varit i, och det var mest ghetton med otrevliga människor och grått väder. MEN, det är ju min högst personliga upplevelse av landet.

Näe ingen aning med Spanien, aldrig varit till spanska fastlandet, därför ger jag det "benefit of the doubt" helt enkelt.
Tyskland har jag varit i, och det var mest ghetton med otrevliga människor och grått väder. MEN, det är ju min högst personliga upplevelse av landet.

Vart i Tyskland var du då? Vädret känns ganska obetydligt i frågan, jag bor liksom i Sverige för tillfället, har bott i England tidigare och älskar det så det känns rätt lugnt. ;)

Vart i Tyskland var du då? Vädret känns ganska obetydligt i frågan, jag bor liksom i Sverige för tillfället, har bott i England tidigare och älskar det så det känns rätt lugnt. ;)

Var ned till ringen, så via Hamburg och Köln, ringen och nürburg i sig var ju en upplevelse, men i övrigt blev jag inte imponerad av landet på den resan, men det var ju ingen jättelång vistelse heller, utan endast några dagar.

Var ned till ringen, så via Hamburg och Köln, ringen och nürburg i sig var ju en upplevelse, men i övrigt blev jag inte imponerad av landet på den resan, men det var ju ingen jättelång vistelse heller, utan endast några dagar.

Ja okej. Det jag sett av Tyskland gillar jag, men jag har vart i andra delar än du och så har man väl lite olika smak kanske. ;)

Spanska, Franska & Italienska är i samma språkgrupp, behärskar man ett går det skapligt att förstå de andra.
Kan (eller har kunnat iaf, var ett tag sen nu) en del franska, och spanska är ungefär det samma bara att med taffligare uttal.
Tvärtom. Det är fransoserna som har det taffliga uttalet. Ungefär som en spansk CP-skadad dyslektiker som bara bryr sej om att läsa första halvan av ordet.
Spanska uttalas som som det skrivs vilket gör det lätt att prata men tungt att läsa.

Tvärtom. Det är fransoserna som har det taffliga uttalet. Ungefär som en spansk CP-skadad dyslektiker som bara bryr sej om att läsa första halvan av ordet.
Spanska uttalas som som det skrivs vilket gör det lätt att prata men tungt att läsa.

Ja, så kan man se på det.
I vilket fall blir franska lätt spanska när man inte riktigt kan.

Frågan är om jag ska dra på mig bikinin nu direCkt och byta om till löparkläderna senare? Starten är först kl 14. Jag kommer vara i Varberg runt 10.30 tiden. Hinner slappa med en bok i solen i ett par timmar innan jag ska springa.

Har ätit en redig frukost, nu blir det noll intag tills efter jag sprungit. Förutom bakistabletterna jag ska sluka innan loppet :hihi

Jag såg Royal Republic igår.
Jag är lycklig idag. :) Jag tror jag älskar världen lite. :krama Jag tror allt kommer att vara mycket bättre från och med idag. :D Jag tror lyckan kommer att hålla i sig ett tag. :lol :lol :lol

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti