Singeltråden

Du verkar vara på ett bättre ställe än jag var idag. Jag körde runt Sommen och då kör man igenom någon skum håla längst uppe i norra delen. :crash

:fatta!

Det är en bra by! För olagligheter :D
Man vet jämt när harry haffa kommer innanför 50 skylten :rofl

Fixade så det stämmer bättre :)

Låter himla onödigt att vara bitter tycker jag! Hade mer än gärna delat med mig av lite glädje om jag kunnat. :) Jag är arbetslös, har inget riktigt hem och spenderade nyss mina sista pengar på en festival, men fan vad jag älskar livet just nu!

Jag är antagligen ganska störd, men jag föredrar att se mig själv som lycklig. :D

Jo, men kvinnor har inga vassa klor, och bits oftast mycket försiktigare. Så de är inte så skrämmande.

Jaså därför jag kunde räkna hennes tänder genom att tita mig i spegeln dagen efter

Fan de där lät bättre än de va :(

Skit jag e i en depperiod, kan inte va själv mer än minuter innan jag känner mig ensammast i världen trots att ja gör massa kul med vänner

Jaså därför jag kunde räkna hennes tänder genom att tita mig i spegeln dagen efter

Skit jag e i en depperiod, kan inte va själv mer än minuter innan jag känner mig ensammast i världen trots att ja gör massa kul med vänner

Åh vad ledsen jag blir när jag läser sånt! Sådär ska ingen behöva ha det, stor kram! Är det nåt speciellt som hänt eller är det bara allmänt, "utan anledning"?

Åh vad ledsen jag blir när jag läser sånt! Sådär ska ingen behöva ha det, stor kram! Är det nåt speciellt som hänt eller är det bara allmänt, "utan anledning"?
Oh en stor kram e precis va ja behöver :)

Nja är ända singeln i gänget och de sprutar ungar överallt så blir konstant påmind :(

Sen har jag en osviklig känsla för att välja fel..

Och varför är jag en magnet för otrogna när jag e på festival eller krogen? Börjar bli väldigt tröttsamt.

Låter himla onödigt att vara bitter tycker jag! Hade mer än gärna delat med mig av lite glädje om jag kunnat. :) Jag är arbetslös, har inget riktigt hem och spenderade nyss mina sista pengar på en festival, men fan vad jag älskar livet just nu!

Jag är antagligen ganska störd, men jag föredrar att se mig själv som lycklig. :D

Jag är inte olycklig, bitterheten bara slår in lite sådär ibland :D cynisk är jag för det mesta, men inte heller det mår jag dåligt över. Tidigare erfarenheter har format mig till den jag är, och jag trivs rätt bra med mig själv. Även om jag för tillfället sliter och gör slavjobb för mindre än svältlön :)

Kanske om man har gubbe, men det har jag inte :brynad

Han ska kanske hålla för att bli :brynad

Då är det lika bra att vara ensam lite mer. Det finns inget bättre sätt att lära sig gilla att umgås med sig själv.
:)

Oh en stor kram e precis va ja behöver :)

Nja är ända singeln i gänget och de sprutar ungar överallt så blir konstant påmind :(

Sen har jag en osviklig känsla för att välja fel..

Och varför är jag en magnet för otrogna när jag e på festival eller krogen? Börjar bli väldigt tröttsamt.

Det kan vara så att du borde sluta nöja dig med att bli vald och börja välja istället?
Man är aldrig ett offer för omständigheterna. Din situation är alltid ett resultat av aktiva val.

Förutsättningarna kan vara mer eller mindre bra, men man har alltid ett val.

Jag är inte olycklig, bitterheten bara slår in lite sådär ibland :D cynisk är jag för det mesta, men inte heller det mår jag dåligt över. Tidigare erfarenheter har format mig till den jag är, och jag trivs rätt bra med mig själv. Även om jag för tillfället sliter och gör slavjobb för mindre än svältlön :)

Om betydelsen för cynisk är att förakta den mänskliga naturen och vara likgiltig för medmänniskors olyckor och lidande är det ett ord jag har mycket svårt för att applicera på dig.

Det är kanske dags att du letar upp ett annat?

Nämen Anna, du låter ju verkligen som en självhjälpsbok idag! :)

Då och då får man som gammeltant dela med sig av sin oändliga vishet.
Allt annat vore snålt och gnidet.

:D

Har unge herrn några svårigheter är det bara att säg till. Idag är dagen. Imorgon är det försent. :fakta

Det kan vara så att du borde sluta nöja dig med att bli vald och börja välja istället?
Man är aldrig ett offer för omständigheterna. Din situation är alltid ett resultat av aktiva val.

Förutsättningarna kan vara mer eller mindre bra, men man har alltid ett val.

Hej hej.
har aldrig skrivit här, bara läst. Är hm..semi-singel.. Väldigt komplicerat men det drar ihop sig till start eller slut nu så detta var precis vad jag behövde höra. Mycket kloka ord.
Kopierat till anteckningsboken.
Tack!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2