Singeltråden

Eftersom hela Sveriges absoluta elit av kvinnor hänger skulle jag vilja ha lite råd. Vad skriver man i ett förstamail på en dejtingsajt för att väcka kvinnors intresse? :confused: Jag antar att detta är något som män har funderat på sedan antikens Grekland utan att bli ett dugg klokare, men de hade ju inte tillgång till er. :D

Eftersom hela Sveriges absoluta elit av kvinnor hänger skulle jag vilja ha lite råd. Vad skriver man i ett förstamail på en dejtingsajt för att väcka kvinnors intresse? :confused: Jag antar att detta är något som män har funderat på sedan antikens Grekland utan att bli ett dugg klokare, men de hade ju inte tillgång till er. :D

Jag är ledsen, men jag har aldrig ens varit inne på någon sådan sida så jag har ingen aning :(

Vad står det i profilerna som du tycker är intressanta?

Jag är ledsen, men jag har aldrig ens varit inne på någon sådan sida så jag har ingen aning :(

Vad står det i profilerna som du tycker är intressanta?

Jag tror att en del av problemet är att kvinnor har det för lätt på sådana sajter, så ganska många skriver lite väldigt allmänna saker vilket gör det svårt att ställa en intelligent fråga om något. Men jag skickade just iväg ett mail till en som hade en bild på sin hoj i sin presentation, vilket gjorde det betydligt lättare att ställa vettiga frågor, får hoppas jag får svar. :)

Du glömde att hon ska vara lite småkorkad också, men det får man ju på köpet om hon pratar östgötska. :D

Jag antar att detsamma gäller män som pratar östgötska :rolleyes:

Eftersom hela Sveriges absoluta elit av kvinnor hänger skulle jag vilja ha lite råd. Vad skriver man i ett förstamail på en dejtingsajt för att väcka kvinnors intresse?

Jag hängde på en dejtingsajt ett tag och förvånande nog så funkade det rätt bra att skriva nåt halvmuppigt, eller iaf nåt otippat. Sen orkade jag iofs nästan aldrig skriva vidare när de väl blivit intresserade.. förutom att man skrev ett par rader när det dök upp tjejer som man redan kände sen innan.. men det är ju fail, så jag la ner det där :D

Jag hängde på en dejtingsajt ett tag och förvånande nog så funkade det rätt bra att skriva nåt halvmuppigt, eller iaf nåt otippat. Sen orkade jag iofs nästan aldrig skriva vidare när de väl blivit intresserade.. förutom att man skrev ett par rader när det dök upp tjejer som man redan kände sen innan.. men det är ju fail, så jag la ner det där :D

Halvmuppigt är ju det bästa! :D

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...