Singeltråden

Jag är lite orolig över om min penis är tillräckligt stor - är det ok om jag lägger upp en bild så jag kan få lite synpunkter.. kanske? :glömdet

Vad kom först? Frågan eller penisen?

Du är 3 år yngre än mig. Kan kommersen ha tagit fart så våldsamt under de åren tro?
Jag tycker mycket var bättre förr, och en helt del är bättre nu. Svårt att vara ensidig i frågan.

Ha ha, skandalben AB

:)

Jag är äldre än du och hävdar att du har fel. Problemet med att det fanns få märken som var "rätt" var att det var lättare att skilja ut de som var "fel".

Those thighs were all over the place.

Vad kom först? Frågan eller penisen?

Eftersom vi har betydligt större än andra apor så är nog frågan om storleken ganska gammal. Kvinnor har tydligen i alla tider sett till att de med stora har fått föröka sig, annars skulle vi ha lika små som andra apor.

Men jag pluggar inte, jag "pluggar"!

Aha! Då förstår jag, du "pluggar", helt enkelt :)

Nä, jag tror du levde i en bubbla :tungan
Jag tror på att ta vara på här och nu. Hur det var eller kommer att bli är helt ointressant.

Jag låg skavfötters med mig själv om kvällarna och viskade "Jag ska döda dom, jag ska döda dom alla" :3freak

Jag tror också på att göra det bästa av nuet, men i det förflutna ser man framtiden, så det hade ju varit som att kreta ur ögonen och stampa på dom att inte söka någon form av bäring i tillvaron. Dessutom är det ju kul att diskutera. :)

I den här tråden är den för liten om den är mindre än en 50cl ölburk, iallafall enligt vissa kvinnor som hänger här. :)

Eller så ska den vara gjord av softskin och ha "Made in china" vid strömbrytaren.

Jag är äldre än du och hävdar att du har fel. Problemet med att det fanns få märken som var "rätt" var att det var lättare att skilja ut de som var "fel".

Jag håller med dig hela tiden idag. Det gör mig lite osäker. Luras du?

:rofl

Vilka var fel på din tid då? Jag har fanimig inga minnen av några märken alls på låg och mellanstadiet. I högstadiet skulle man ha LaPaz-jeans minns jag. I övrigt var det mest en fråga om huruvida man var hårdrockare eller synthare, det var hemskt viktigt på den tiden.

Eftersom vi har betydligt större än andra apor så är nog frågan om storleken ganska gammal. Kvinnor har tydligen i alla tider sett till att de med stora har fått föröka sig, annars skulle vi ha lika små som andra apor.

Ha ha, ja så kan det ju vara. Men hur kommer då saker att se ut framöver? Numera lever vi ju inte längre efter det naturliga urvalet längre.

Vilka var fel på din tid då? Jag har fanimig inga minnen av några märken alls på låg och mellanstadiet. I högstadiet skulle man ha LaPaz-jeans minns jag. I övrigt var det mest en fråga om huruvida man var hårdrockare eller synthare, det var hemskt viktigt på den tiden.

Vad vet jag? Jag var nog rätt fel.

Det hade ofattbart stor betydelse! Idag är det smått komiskt att det manligaste man kunde komma på i klädväg var att klä sig som en transvestit...

Nej, nu kan man ju kompensera en liten genom att ha en stor plånbok. :D

Så är det faktiskt, en väl tilltagen plånbok idag är motsvarigheten till gårdagens muskler och spjut.

Vad vet jag? Jag var nog rätt fel.

Det hade ofattbart stor betydelse! Idag är det smått komiskt att det manligaste man kunde komma på i klädväg var att klä sig som en transvestit...

Ja, glamrocken och Adam Ant och sånt skakade om. Jag minns vilket infernaliskt liv det blev när vi tog albumet "Shout at the devil" till skolans musiklektion, och en religionslärare fick syn på pentagrammet på omslaget. Du milde hibiskus! På den tiden var små problem stora, och fanns det inga så uppfann man dom. Det var förstås nackdelen med en inskränkt tillvaro och begränsad syn på omvärlden.

Jag är nog den enda du kan syfta på här

Så mitt svar är:.....NEJ.

Men jag fattar däremot din lust för öl istället för att mecka! :smasha

:hihi

Men på fullt allvar. Har du, eller nån annan för den delen, koll på hur shimsarna sitter & funkar på dessa? Vad jag ser i boken borde det sitta mellan vippan och ventilen, men är lite otydligt & suddigt, och inte hittar jag nått löstagbart där?
:va

Bara justerat ventiler på gamla engelsmän förr, och där har det ju suttit på muttrar....

Ja, glamrocken och Adam Ant och sånt skakade om. Jag minns vilket infernaliskt liv det blev när vi tog albumet "Shout at the devil" till skolans musiklektion, och en religionslärare fick syn på pentagrammet på omslaget. Du milde hibiskus! På den tiden var små problem stora, och fanns det inga så uppfann man dom. Det var förstås nackdelen med en inskränkt tillvaro och begränsad syn på omvärlden.

Glamrocken kom ju i början på 70 talet, växte själv upp med den, Mott the hopple och Bowie och T-rex
Gillar forfarande den musiken

Men på fullt allvar. Har du, eller nån annan för den delen, koll på hur shimsarna sitter & funkar på dessa? Vad jag ser i boken borde det sitta mellan vippan och ventilen, men är lite otydligt & suddigt, och inte hittar jag nått löstagbart där?

Bara justerat ventiler på gamla engelsmän förr, och där har det ju suttit på muttrar....

:confused::va på gamla Engelsmän sitter det väl plommonstop på?:D

Det är helt annorlunda mot engelsmän. Fördelen med shimsen är att de mer sällan behöver bytas (justeras). Nackdelen är att det är lite bökigare. Kolla shimsen är inte hela världen, men att byta dom vid behov är ju lite bökigare. Där är det hemskt soft på en twin, men de är ju inte lika högvarviga heller.

EDIT: Kolla här http://cbrforum.com/forum/stickies-91/valve-adjustment-guide-101969/

Last edited:
Glamrocken kom ju i början på 70 talet, växte själv upp med den, Mott the hopple och Bowie och T-rex
Gillar forfarande den musiken

För mig så började det med Kiss, då var man inte många lortar hög :-) Bowie var lite före min tid.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park